sundan2k Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Bytta ut reservehjulet med en såkalt "reservehjul på boks" som jeg sprayer inn i ventilen. Vet ikke om det funker, men de selger nå det så noe må det jo ha for seg.Noen med erfaringer? Jepp. Brukte en slik boks i vinter på flatt hjul. Måtte pumpe litt mer luft manuelt og så skal man kjøre en 10 kilometer slikt at "guggen" setter seg i dekket. Pumpa med fot pumpen til ca 2 bar og fylte på til 2.1 bar på stasjon senere. Etter det har lufta holdt seg i dekket. Kjøpte en sånn sort liten boks på Statoil og etter det har jeg en i reserve for jeg vet den virker bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Tipper det er påbudt med reservehjul hvis det er det som er levert originalt med bilen. De som er levert med runflat/trykksensor i dekkene eller kanskje sprayboks i bagasjen må ha dette i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Kommer vel ann på hvilket sted man har bilen til Eu-kontroll.. Der jeg var på kontroll i går åpnet de ikke bagasjerommet engang... Derimot der jeg var forrige gang, for 2 år siden, fikk jeg mangel fordi sikring til anlegget satt 10cm for langt fra batteriet, så der sjekket de mer grundig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå