NyborgRacing Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 nei trenger dem kanskje ikke på gata men bare for å få frem poenget! ja bilen er utroli fin! har aldri likt saab men denne er litt spesiell å har vært her jeg bor i 7år så har sett den en sjelden gang å alltid snudd meg! å spurte om han skulle selge den å det skulle han, da var det jo å prøve den å da var jeg solgt=) skal kjøres i rulla å mappes opp igjen når jeg har mere penger, får litt får mye bensin på lavt turtall å litt lite på 5500rpm! mulig jeg tar litt mere da! men skulle være bytta cooler først! ja den drar noe jævli når jeg tråkker på gassen hehe! så må holde godt fast i rattet! men som alle andre biler jeg har hatt er jeg fornøyd med kjøpet! setene er også forbausende gode:D takker for alle gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Øhhh,,,? Det er da ikke noe som helst behov for 260hk på gata. På bane derimot holder det leenge med halvparten. Om du hadde fått prøvd en saab med 260Hk på bane så hadde du nok forstått at den egner seg best på utstillingsplassen... Kjempefine motorer, men understellet er direkte tragisk. Når den i tillegg er en gnager, så sier det vel sitt.. Og så var jeg den første som kom med pes her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 understelle originalt er bare søppel men denne henger på som en klegg å er ganske stiv med det oppsette som er på den nå! ja 260hk passer best på utstillingsplass! minders det er sugehester! da er det kult(hvis det er bakhjulstrekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Etter min mening er Saab veldig undervurderte biler. "Mann med hatt" er et populært uttrykk i mange kretser, hehe. Etter og ha kjørt en del Saab 9-3, med turbomotor selvsagt, er det bare en ting og si, fantastiske biler! Vurderer 9-3 fra høsten av Dessverre er det forhjulstrekk, og orginalt understell trenger ofte en liten oppgradering, men ellers er det prima vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg respekterer fullt ut at folk liker forskjellige merker. BMW er såklart ikke det eneste merket som gjelder. Personlig har jeg ikke særlig sansen for SAAB da, litt sært interiør. Men det spiller ingen rolle. Prøvekjørte en Viggen for noen år siden. Husker ikke helt, 230hk i den? Uansett, ikke noe trivelig med så mye kraft på fremhjulene (spesielt ikke på våt vei). Turbotrykket kom sinnsykt brått - skummelt!. Og du "ropa", legg gjerne ut bilder av den Audi'en for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Gratulerer, ser ut til å være et fint eksemplar. Mine erfaringer med SAAB; + Går bra (Har vel egentlig bare prøvd/kjørt originaltrim og trimmede utgaver) + Bra sittekomfort + Bra kjørekomfort - Snuten stikker av når man tråkker på (Har bare prøvd Viggen og "vanlige" sportsunderstell, og ikke fra det firmaet som bygde din) - Irriterende speedometeret (pga intervallene endrer seg) - Liker ikke å se de skvettlappene midt under en bil. Synes de er stygge og det ergrer meg at de har plassert dem der... Ellers er de fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Saab er vel forsåvidt fine biler det, særlig på litt avstand. Men det er bare frem til du setter deg inni. Fytti så tragisk! Saab er ellers full av småfeil og upraktiske løsninger, noe som gjør at den kun stort sett er mest populær som overprist firmabil.... Og hestekrefter har du lite bruk for i en saab, for det er verken understell, gir, seter eller noe annet som gjør at den kan hevde seg i litt kvass kjøring på svingete vei. Og hvis holder deg borte fra svingete vei så er det akkurat som en båt å kjøre i høy hastighet Hehe, det var jo mye stygt sagt om Saab på en gang, men det er helt seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Grattis med knall bil. Hatt mange timer i en slik. Saab 95 er en meget komfortabel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 kjekk bil. Går sikkert fort og det er gøy uansett hvor ekkel den er inni. Fine felger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå