shibby Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 kan slenge ut hva som har skjedd med bilen, og vise hva som skjer fremover=) kjøpte den i mars engang, for litt over et år siden. da så den slik ut: med sota lykter rundt om, og fine felger så så den ikke så halvgæren. og siden jeg ikke er den eneste som liker sote lykter, blei den stjålet i februar. de deler med verdi ble tatt, men fant den igjen. da så den slik ut: etter ca en og en halv måned, hardt arbeid og tom konto så den slik ut: bilen blei litt rusten av å stå i garasjen med snø og salt på etter den ble stjålet, så rusta tok sitt intog i skjermer og kanaler. heldigvis ikke no høl, så blei pussa ned, lakka over med rustmaling og sort lakk(holder på). har også m-tech sideskjørt som skal på når begge sider er ferdig lakka. fremover kommer jeg til å bruke mest penger på lappen, men sparer til komplett 325 delebil så jeg kan flytte over det som er forskjellig.=) skal lakke nyrene sorte når jeg får lønning, lakksprøyte ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 har du et org speil og ett m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 har to orginale nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå