vidarius Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 tenkte jeg kunne legge inn en prosjekt tråd her også (har en på bilforumet) bare for å høre andres meninger og for å ha noe å drive på med på jobb, blir lange dager når man jobber skift... dette har jeg gjort med bilen så langt: -sportsspeil -klar sorte blinkers -helhvite baklamper edit: rød,hvite nå -hvite sideblink -K&N filter -M3 E46 look front er demontert for lakkering -M lister -øyelokk -sorte nyrer -senkesett 40/30 har i det siste kjøpt nye sommerfelger til bilen i str 215/35x19 og 225/35x19 planene framover er å fylle opp lommeboka så tenker jeg at jeg skal kjøpe litt snæks: -DTM leppe til fronten og tåkelys -E46 look hekk -M3 Skjørt også har jeg tenkt å kjøpe med angel eyes men er ikke sikker på om jeg skal koste på meg xenon eller ikke. effekanlegg må jeg også ha, har da tenkt dobble DTM fra simons eller supersport, noen som har noen erfaring med disse? tror ikke jeg gidder å koste på meg Eisenmann. Antenna forsvinner om ikke så lenge håper jeg, også hørte jeg noen sa at jeg måtte skifte baklyktene, men vet ikke åssen jeg skal ha. noen forslag?? slik er bilen ut den dag i dag
vidarius Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 utrolig fet bil:Dmen blei en dobbelpost på deg..=) takker: skal bli bedre også jeg så det, har sletta den ene nå
erlend_p Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 ser du skal kjøpe deg nye dekk, men hvilken dimm. har du på dekkene som er på bildet? Skal kjøpe nye felger til bilen min, og lurer på om det går med den senken jeg har. har senket 60/40 og skal ha på 225/30 r19. vet du om det går?
vidarius Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 på bilde her har jeg 215/35x19 og 225/35x19 8,5 breie..prøvde med 255/30x19og 9,5 breie, da subba jeg, men nå har ikke jeg valsa noen ting, så 225/30x19 passer helt sikkert
StianA Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 fet bil=) du var ikke i kragerø i helga? trur jeg kjørte bak deg;)
vidarius Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 hvilket innpress har du på felgene? ET er 35 fet bil=) du var ikke i kragerø i helga? trur jeg kjørte bak deg;) jeg var i kragerø på fredagen bare, går en grønn touring i kragerø også, kan hende det var den du så
erlend_p Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 søkte litt på forumet her, og fant denne linken: http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp Fant da ut at nye felgene mine vil bygge 2 mm lengre ut, og 10 mm lengre inn. Så det blir bra. Takk for raske svar:)
StianA Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 var nok deg fikk lyst på felgene dine da jeg så bilen din hehe;) har også sett touringen hvis det er den grønne med turbo og hvite baklykter du mener?
vidarius Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 jada, må bare finne meg en billig lakkerer så blir det bra, noen som vet om noen i grenlands området??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå