Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp jepp. da var EU godkjenninga i boks, blei bare en stykk bremselys som måtte byttas, var i orden forige helg.men men. da var hvertfall det problemet ute av verden. så nå kan jeg begynne å tenke på å kjøpe litt stæsj til bilen. les: første innlegg. også har jeg fått den ide'en med glassfiberanlegg i bagasjen da. kan bli morro å se åssen det eventuelt kan bli. må jo prøves det å. har idag også starta med å pusse ned M3 E46 look fronten min så det er klar til lakkering når jeg får hekken og skjørta :D blir mye på en gang nå da, styling anlegg og ikke minst vannvittig fint vær.

vet det har blitt en god del tekst på di siste innleggene, vet jo at bilder sier mere en 1000 ord, så bildene kommer vel snart på løpende bånd

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har "børsa" fått en annen lyd.... på lørdag var jeg en tur i mandal med en kompis som skulle kjøpe bil. og på hjem veien så datt bakpotta av, så når høres det ut som jeg har det effektanlegget på. hele driten var jo rusta ned så den løsnet fra sveisen akkurat ved potta. så nå blir det å bestille ny. da tenker jeg det blir et effektanlegg med 2 utblåsninger også.

Skrevet

da har jeg fått pakka mi fra gs bildeler. det gikk fort, bestilte på mandags kveld, og den var allerede på posten i går... var ikke helt fornøyd da jeg så at bakfangeren hadde fått seg en god del riper etter turen..men er bare å pusse litt, hive på fyller og lakk så tenker jeg den er grei.. fikk da også effektanlegg,lykter,kromringer til instrumenter og M lister som jeg hadde bestilt feil av, som jeg legger ut for salg her på forumet..så jeg fikk jekka opp bilen å begynte å skru av gamlefester til potta som ikke var der, de var selvfølgelig rusta i hjæl..så måtte til med baugfila. så skulle jeg begynne på mellomstykket, der var det også ihjæl rusta, så da må jeg kutte der også men har ikke sånna bolter, så da må jeg vente til neste hælj før jeg får bytta eksosen, men lykter blir byttet i morra..

edit retta trøkkleifer

• 1 month later...
Skrevet

da ser det ut som at fornuftigheten har tatt overhånd her, så da vuderer jeg å selge mine kostbare 19" til fordel for 17 eller 18" bud?

eller jeg kan fortsette og være ufornuftig og valse hjulbuen maks ut og hive på ny lakk over hele bilen så har vi brukt opp en 20 lapper, for det trengs virkelig nå, er ikke mange hele deler igjen nå, enten rust eller riper. og for å toppe det hele så klarte jeg det store kunststykke å skrappe framskjerm og kanten på felgen oppetter en 240 av det slitene slaget, så da forsvinner det noen lapper på felgen å

• 3 weeks later...
Skrevet

jaja. tenkte jeg kunne dele den dårlige nyheten med dere her... for å gjøre en lang historie kort, så kan jeg si at topp pakkningen har gått. den lange versjonen følger:

Det hele starta med at bilen gikk varm på tomgang. så jeg holdt meg unna køkjøring og slikt, og dagen føre jeg skulle fikse problemet så måtte jeg selvføgelig møte på stilleståans trafikk på E18 mot porsgunn, da gikk den selvfølgelig varm og røret som går fra toppen av radiatoren og inn i motoren gikk av festet, fikk stoppet og satt det på igjen og helte på vann, fikk kjørt hjem med relativ høy temp, men ikke på rødt.. neste dag tok jeg ut tempføler og fylte på vann, bilen blei da ikke varmere en normalt på tomgang men så fort jeg kjørte steig den til rødt.. sendte den på verksted siden jeg ikke er så dreven til å skru ennå. og de sier da at de må bytte topp pakkning... blir sikkert dyrt detta ja. så nå fiser jeg rundt i en chrysler stratos

Skrevet
synd detta :( Hvor fikk du taki bakluka, og hvor mye måtte du ut med?

bakluka satt på bilen når jeg kjøpte den.

Haha, så trøtt midt på dagen jeg :P

Baklykter sto det ;)

• 3 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

oi lenge siden jeg har vært her nå. nja ikke så mye nytt her. har fått byttet grillen som blei knust i vinter. og så har trolig drivknutene gått. så den lever vel på siste verset nå. vet ikke hvor mye en slik rep kan koste men høres dyrt ut. begynner å bli lei av å fikse på bilen for å si det sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...