325ixturbo Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 skal borre opp kjølevannskanalene etter at den er blitt sveiset. bruker dere da orginal pakningen som mal eller borrer dere mindre hull kom med tips og forslag på forhand takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Sånn skal det se ut. Og du kan nok bruke paktningen som mal ja. http://www.bmwccn.no/hjemmesider/filer/584.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 he he jo den ser faktisk sånn ut. u borret ja.. men d skal jo borres opp og da lurer jeg på om folket anbefaler akkurat samme som orginal toppakning el mindre 8m 7 mm el 6mm f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Hva måler hullene i paktningen a.. bruk 1-2mm over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 nei poenget med og sveise kjølekanalene er for å minske hullet for d er 1-2 mm større enn pakningen. så derfor bør hullet ha samme diameter som pakningen el mindre .derfor håper jeg på svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Men hvis toppen din ser ut som første bilde jeg sendte deg så er den jo slik den skal være etter den er sveist. Sånn ser jo en org usveiset topp ut. http://www.bmwccn.no/hjemmesider/filer/586.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 jo jeg vet hvordan di ser ut. men den som er sveisa skal jo borres opp igjen til mindre dimensjon hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 bump kom med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 BUMP!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 det er to hull på orginale toppakninga.. du bør bore hullene i toppen samme størrelse som hullene på toppakninga er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 d var d jeg trudde .men måtte forsikre meg vist d var bedre å ha hullet litt mindre enn toppakningshullet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå