mrbrew Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 Hei Har ett helt nytt og ubrukt multifunskjons-sportsratt som skal passe e46 og e39 fra 2001 og oppover. Rattet selges fordi airbagen til dette rattet ikke passer i min bil ...men siden jeg aldri kjøpte noen airbag så følger altså ikke det med. Selges for 2000 eller høystbydende. Innbytte i den gamle typen sportsratt som passer e46 er også aktuelt Sender bilder på mail Anders
hav Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 Heisann Har du bilder av rattet og eventuelt delenummer? Hvor i landet hører du til.. jeg er nokså interessert dersom det passer på bilen min. Jeg har en 01 318ci som akkurat pr dagsdato ikke har multif.ratt. mvh Hav
mrbrew Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 hei bor i stavanger... Sender bilder og delnummer når jeg kommer hjem fra jobb....hvilket ratt har du fra før? Anders
mrbrew Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 er likt dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39407&postdays=0&postorder=asc&start=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå