mrbatnes Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 i dag kjøpte jeg min første bil bilen er en 320i 92 modell.. fikk bilen meget billig, pga der var en skade på høyre bakskjerm som må pussest/lakkest. ellers så var det noe annet småplukk som blir reparert når jeg får bilen i hus tok dette bilde fra annonsen, kommer flere bilder etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Gratulerer med førstebil Bra start det der Samme farge som 316'n min det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Grattis En helt grei førstebil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 takker der fulgte med en m-tech front med, men den må lakkerest først ellers så er bilen brukt importert fra tyskland i 2000, og den er rullet 211tusen.. ganske så ribbet for utstyr med menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Gratulerer ja! Og absolutt en akseptabel førstebil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Gratulerer! Håper ikke den har blitt reparert på samme måte som campingvogna i bakgrunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Gratulerer!Håper ikke den har blitt reparert på samme måte som campingvogna i bakgrunnen... haha! de la jeg faktisk ikke merke til.. men jeg har en kompis som jobber på lakk-verksted så det blir vel en ordning på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Veldig grei bil det Noen planer for den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Veldig grei bil det Noen planer for den ?? i første omgang, så blir det å fjerne allt av rust som er på den, noen flekker her å der å gjør den strøken sånn sett. å m-tech fangeren som jeg fikk med skal på senkesett er der, men med orginal dempere.. så det blir nok også byttet! der er også bakrute senker påmontert. FELGER blir prioritert! stygge orinalfelger på sommer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå