Persay Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Heisann Har en E46 99' 318, og skal bygge ny kasse fordi jeg vil prøve presse litt mer lyd igjennom fra bagasjen. Har 2 700Ws 12" elementer. Jeg forestiller meg noe som det her: (bare et tidlig utkast) Ett element ut igjennom "skiposen", det andre pekende ut i bagasjen. Men, der kommer mine tvil: jeg har hørt noen nevne at å sette to elementer med ryggen mot hverandre på den måten ikke er smart.. Noen som vet sikkert? Og om kassa ellers ville fungert og lagd bra lyd! På forhånd takk.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Det elementet du har bak vil ikke gjøre noe annet enn å kreve mere effekt. Og gjøre så det skrangler mere i bagasjen din. Sett heller begge fremover med litt skrå mot skiposen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Jeg bygger 2*12" på skrå med åpning mot midtarmlene og tett rundt. Ingen lyd i bag rom blir det da=ingen risting i løse ting. Mulig jeg legger ut bilder etterhvert,men redd for tyveri da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå