T16 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Stemmer, bilen var på Trondsen idag Dieselen fungerer veldig greit til det formålet jeg valgte 118d for, nemlig billig i drift også er den utrulig lettkjørt i forhold til 1.6ern På vinterhjulene klarer jeg å dra nesten helt jevnt med orginale 1.8t til VAG til rundt 120-130, har testa mot ett par A4 og en Golf GTi, samme hver gang, det overraska meg litt faktisk:) Kan tenke meg 120d må være en del artigere rent prestasjonsmessig + at forbruket er jo tilnærmet lik 118d, men prisen er jo ikke fullt som artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Det var en pen 1'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Nei har kun stått i Eidkjosveien henta den i Kristiansand i September, men har vært standard frem til i februar, da ble det senking og nye fangere. Ble litt gambling med dem felgene for har ikke sett E87 med den typen før, men ble veldig fornøyd med resultatet Hehe ok, da var du vel kanskje bare på besøk der, eller så var det en annen PP reg. e87. Så den dær med et engangstilfelle så. Men hvilke fangere er det? Vel ikke m-tech de der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Veldig fin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nei er ikke M-Sport, er Aerodynamic kittet fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Tøff! Har lyst å prøve en 1'er. Sikkert morsom bil. Litt offtopic: Er det bare meg som ikke liker det standard interiørstoffet som er i E87? Hva er problemet med ensfarget sort/grått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Pen bil:-) Ser at du vurderer å bytte til M-Sport ratt i skinn med multifunskjon, dette kan jeg anbefale på det varmeste. Har det rattet selv og det er absolutt det beste bilrattet jeg har vært borti, helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ja vet, har vært å holdt i ett slikt ratt mitt ble ganske stusselig i forhold men koste litt, for må ha ny airbag og sleperinger i tillegg til bare rattet så må tenke litt på den saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Ser det fort blir 10.000,- for å bytte ratt, og det er etter min menig helt sykt dyrt. Jeg hadde i alle fall ikke tatt meg råd til det...så deilig er det ikke;-) Hvor mye måtte du ut med for bakvinduspoilere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Ja tror faktisk det kom på nærmere 12000kr for rattet, noe som jeg ikke får noe særlig igjen for ved salg. Man får jo mye flott for 12000kr så spørs om ratt er det jeg har mest behov for hehe. Den tilhører aerodynamic kittet som jeg kjøpte komplett, men tror den koster litt over 2000kr i løsvekt. Den gjør seg virkelig bakpå der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Det gjør seg virkelig bak der. Er det kurrant å montere og blir det noe mick med bremselyset eller er det rett frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Ah, endelig bilde av bilen din. Og for en bil! Strålende flott dette her. Kjempe tøffe felger! Er Aerodynamic-kit'et ettermontert? Hvor mye kostet iså fall dette ferdglakkert og montert? Har nemlig lyst å bytte selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Veldig enkel å montere den spoilern, må bare å huske å trekke den litt bak på luka før du setter den fast ellers sliter du litt med å åpne Kittet er ettermontert, litt usikker på om man får det kittet montert på fra fabrikk...Betalte 10000kr for hele kittet med rabatter, det kosta vel nærmere 16000kr da jeg kjøpte det, men så en brosjyre nå hvor dem selger det for 14000kr. Lakkeringa kom på litt over 6000kr og monteringa gjorde jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå