Gå til innhold

Min E87 118d

Share

Anbefalte innlegg

Stemmer, bilen var på Trondsen idag :)

Dieselen fungerer veldig greit til det formålet jeg valgte 118d for, nemlig billig i drift også er den utrulig lettkjørt i forhold til 1.6ern :)

På vinterhjulene klarer jeg å dra nesten helt jevnt med orginale 1.8t til VAG til rundt 120-130, har testa mot ett par A4 og en Golf GTi, samme hver gang, det overraska meg litt faktisk:)

Kan tenke meg 120d må være en del artigere rent prestasjonsmessig + at forbruket er jo tilnærmet lik 118d, men prisen er jo ikke fullt som artig :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har kun stått i Eidkjosveien :) henta den i Kristiansand i September, men har vært standard frem til i februar, da ble det senking og nye fangere. Ble litt gambling med dem felgene for har ikke sett E87 med den typen før, men ble veldig fornøyd med resultatet :)

Hehe ok, da var du vel kanskje bare på besøk der, eller så var det en annen PP reg. e87. Så den dær med et engangstilfelle så.

Men hvilke fangere er det? Vel ikke m-tech de der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet, har vært å holdt i ett slikt ratt :) mitt ble ganske stusselig i forhold :? men koste litt, for må ha ny airbag og sleperinger i tillegg til bare rattet :oops: så må tenke litt på den saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror faktisk det kom på nærmere 12000kr for rattet, noe som jeg ikke får noe særlig igjen for ved salg. Man får jo mye flott for 12000kr så spørs om ratt er det jeg har mest behov for hehe.

Den tilhører aerodynamic kittet som jeg kjøpte komplett, men tror den koster litt over 2000kr i løsvekt. Den gjør seg virkelig bakpå der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, endelig bilde av bilen din. Og for en bil! Strålende flott dette her. Kjempe tøffe felger!

Er Aerodynamic-kit'et ettermontert? Hvor mye kostet iså fall dette ferdglakkert og montert? Har nemlig lyst å bytte selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkel å montere den spoilern, må bare å huske å trekke den litt bak på luka før du setter den fast ellers sliter du litt med å åpne :)

Kittet er ettermontert, litt usikker på om man får det kittet montert på fra fabrikk...Betalte 10000kr for hele kittet med rabatter, det kosta vel nærmere 16000kr da jeg kjøpte det, men så en brosjyre nå hvor dem selger det for 14000kr. Lakkeringa kom på litt over 6000kr og monteringa gjorde jeg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...