NGX Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Ser på BMWspesialisten.no nå. Utvalget av frontspoilere tok slutt litt for fort, hvilke andre butikker fins her ute på internett? Jeg tenkte meg et KN performance set; http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 43_big.jpg og KN luftfilter; http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 15_big.jpg og kanskje nye gulvmatter Dette til en '96 318iS jeg vurderer å kjøpe. Hvor mye ekstra effekt vil det gi en slik motor? Uten tanke på hk, så arbeider motoren bedre med et slikt sett montert uansett, riktig?
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 nja... skeptisk... vil ikke gi deg noen merkbar effektøkning. kanskje 3-4hk. Du må være klar over at ett slikt filter slipper igjennom mere dritt enn hva ett orginalt filter gjør. men det blir føffere lyd da... hehe Sjekk ut www.gsbildeler.no eller www.koed.dk
NGX Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 Ok, hyggelig du er våken og svarer så seint. Fant akkura fram til GSbildeler, veldig fin side. Må bli en standard M3 frontspoiler. Har en '92 318i, vil gjøre en eventuell ny e36 mere personlig. Er kanskje ikke mye vits i å gjøre noe teknisk, ser det ut som
AC Schnitzer Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Koed har også mye bra. Hvor holder du til? Jo bildeler er underleverandør av GS og hold til i Trondheim. GS holder til i Molde og Oslo er det vel.
Gunnar Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Tror ikke JO Bildeler eksisterer lenger. Både JO og OS som tidligere var deleid (underavdelinger) av GS er nå heleid av GS, og har skifta navn til GS Bildeler Sirevåg og Trondheim..
joooho Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 heter jo bildeler enda. var innom der idag. men er vel eid/deleid av gs ja. hvis det er den sjappa bak emmsport du mener. har masse rart der og hvis de ikke har det tar det kun noen få dager før han har det
Kenneth520IA Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Trodde dette var oppkjøpt av GS, jeg da. Presenterer iallefall med det når de tar tlf. der borte.
joooho Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 står jo-bildeler på skiltet, men er godt mulig at gs har kjøpt det opp. er hvertfall der han får delene ifra.
NGX Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Koed har også mye bra.Hvor holder du til? Jo bildeler er underleverandør av GS og hold til i Trondheim. GS holder til i Molde og Oslo er det vel. Vestfold. Får ta en tur til Oslo når jeg skal handle. Hadde først tenkt å handle på nett, det hadde blitt unødvendig dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå