Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare takke alle brukere på bimmers.no (spesielt her på den tekniske forums delen)

Akkurat nå var jeg ute og fikk fikset sånn at bilen kunne gå på tomgang igjen, takket være innlegg her på forumet :)

Forleden uke hadde jeg problemmer med caben på bilen (nullstilling)

Jeg leste meg rundt på forumet,fant et evne om det og kvarter etter på funket caben som pokker.

siden jeg er ganske grønn når det gjelder BMW så kunne detta kosta litt, hadde nok satt bilen på verksted for og reparert det.

Må skryte av Bimmers.no :)

Mange brukere,flinke sådan. Ikke noe problem med og få svar på ting,

og mange pene bimmers og se på :)

ser fram til og løse mange prob med dere :)

Victor

Skrevet

Har funnet masse nyttige, morsomme og interessante artikler her så tror jeg vil slenge meg på med en gratulasjon til oss alle for et flott forum, skål!

Skrevet
Har funnet masse nyttige, morsomme og interessante artikler her så tror jeg vil slenge meg på med en gratulasjon til oss alle for et flott forum, skål!

hmm.. cola? :lol:

Skrevet

Må bare si tak jeg og :D

Genialt forum dette her, virkeligt utroligt mye nyttigt info og masser av kompetente folk her.

Hip Hip Hurra for Bimmers :headbang:

Skrevet

Har spart noen kroner og grå hår her på forumet ja. Fint å ha et sted med såpass mye aktivitet, alltid noen som vet ett eller annet og det til alle døgnets tider.. :)

Skrevet

Flott at du takker når du får hjelp! :D

Det er alt for få som sier takk når de får hjelp på slike forum..

Den fantastiske "brukerstøtten" på bla. bimmers, er faktisk en av grunnene til at jeg kjører bmw..

Skrevet

Uten bimmers.no hadde ikke BMW miljøet vært det det er i Norge i dag! :) En utrolg informasjonskilde. Gud vite hvor lite vi hadde vist om bilene våre uten all infoen vi får gjennom forumsnakk og diskutering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...