Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har styra og ordna på en E30 320I jeg fikk for latterlige 5000,-, den var da uten skilt og så slik ut:

Bilde062.jpg

Seter osv var løse og det manglet endel deksler. Pluss at forrige eier hadde satt på en standard demper foran når det var m-tech dempere ellers. Noe som ga bilen et litt rart utseende. Da det var merkbart høyere på ene siden.

Kjøpte inn Sportsdempere fra GS, byttet foringer bak, skrudd på stoler, samlet interiørbiter på høggern. Justert lys, montert nye blinklys etc etc og satt på 15" jeg fikk tak i billig. Og voila!

Bilde144.jpg

Bilde142.jpg

Bilde147.jpg

Som dere ser så mangler jeg støtlistene foran, har ikke fått tak i dette på høggern, så blir vel og kjøpe nytt..

Prosjektet videre er interiør, enten få tak i noen "kina" stoler fra a-dekk as, eller m-tech stoler. M-Tech er og foretrekke da jeg elsket de jeg hadde i den forrige E30en. Anlegg må også inn, og der snakker vi om 2x10", 6x9" og noen gode Fronthøytalere. Headunit er jeg usikker på enda, noen forslag i en 3000kr klassen?

Bilen har rullet 213k, men er 99,9% rustfri. Tysklandsimportert i 99!

Skrevet

Så veldig pent ut den der, lite rust i kanaler og buer. Bare få på list foran og få inn noen fine m-tech stoler nå så har du en billig e30:)

Skrevet

Takk for posetive tilbakemeldinger :)

Støtfanger må lakkeres ja, noen som vet ca pris på dette?

Kanaler etc lar jeg forbli svarte, skal vel evt komme noen skjørt eller noe på der med tiden. Dessuten synes jeg det kler bilen litt med svart "kant".

Hva synes folket om is leppe på 320i forresten? Uting?

Skrevet

ojoj. må da være årets kupp dette. Mye bil for pengene her :D .

Ser ut som bilen har blitt meget pen med noen enkle grep.

hiv gjerne opp noen flere bilder

Skrevet

jeg betalte nettopp 3000,- for lakkering av støtfanger forran og bak + en is leppe.

det var hos et lakk firma som ikke er kjent for å vere spesielt billig.

jeg synes og at is leppa kler bilen godt, men visst en skal lakkere leppa så må en nesten lakkere kanalene og etter min mening.

Skrevet

Ja, mye bil for pengene. Det kan man si.

Har hatt bilen ute på prøveskilt idag, og alt virker bra. Deilig lyd pga konfilter, og Eksospotte fra Supersprint. Gir en fin liten snerr.

Montert CD-Spiller og 5,25" høytalere foran, ble helt okai lyd. Men savner basskassen, den kommer inn så fort jeg har kjøpt forsterker.

Igjen, har folk forslag til en ok 4-kanals forsterker? Skal drive 2x10" og 2x6,5" i hattehylla.

IS-Leppe blir detn ok med tiden, men først skal jeg lakkere støtfangeren, så ser jeg hva det blir senere.

Eneste jeg virkelig trenger nå er stoler, orginalstolene er veldig bra, men mtech er så sinnsvakt mye bedre. Så, skal noen selge så si ifra!

Fredag som kommer skal jeg på quikstop for Eu-Kontroll. Håper de ikke finner noen feil, evt påpeker at bilen er litt lavere enn den skal. Krysser fingrene. Er forresten m-tech fjærer røde?

Skrevet

Byttet olje idag, valget falt på 4 liter Syntetisk 10w-40w olje fra biltema. Da den gamle oljen hadde vært på altfor altfor lenge. Planen er og kjøre på biltema oljen en liten stund for og så bytte til et annet merke. Har folket forslag på hva jeg bør bruke på en m20b20? :D

Ellers er det eu-kontroll i morgen, og fant ut at tuta mi ikke fungerer. Er det kritisk?

Skrevet

fløyta kan jo være bare en sikring... hvis ikke kan du se på kontaktene på fløyta om det er mye rust/irr..

jeg kjører castrol gtx5 lightec 10w40 ...

tror det var det den het.. pen bil=)

Skrevet
jeg kjører castrol gtx5 lightec 10w40 ...

tror det var det den het.. pen bil=)

jeg kjører også på den olja på min 320. virker som den trives med det :) fåes kjøpt hos mekonomen bl.a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...