ehrnst Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 steffen: Nå har du valgt deg et morsomt motiv som er nesten like vanskelig å bli lei av som dråper og vann. Men dette bilde er det ikke noe spes med, her burde du bevege deg "inn" i flammene- sett deg på kne er en god start. Her er et ganske så enkel komposisjon av en grill © Arild Dyrkorn Flammene dine er mindre, men du skjønner kanskje litt mer hvor jeg vil med å "bevege seg inn i flammene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Skjønner! Skal opp på samme sted i dag og lage nytt "bål"! Angrer på at jeg ikke tok med meg kamera i går, i går var det sykt bål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Har du brukt HDR for å få eksponert dette riktig ehrnst? Eller har du noen god teknikk på å få folk ganske godt opplyst uten å gjøre bålet utbrent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Har du brukt HDR for å få eksponert dette riktig ehrnst? Eller har du noen god teknikk på å få folk ganske godt opplyst uten å gjøre bålet utbrent? Høy iso+blender. Exif: F/10 1/125 ISO 800. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå