Gå til innhold

BMW treff i Tromsø!?

krza
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja!

Alt vi trenger er noen som enkelt og greit spør om vi får stå der og som stiller opp der slik at flere kan se at her er det noe på gang og møtes der.

Likte også idèen med felleskjøring.

F.eks at man begynner å samles veldig tidlig på dagen så kan det da bli litt bmw-prat og kikking på hverandres biler, før man et sted rundt klokka 1-2-3 kan arrangere felleskjøring et eller annet sted.

Eller at man får klargjort med politiet og greier om å få tillatelse til å holde av at lite områte midt på plassen hvor man kan vise litt krefter, lage litt blårøyk osv for de som måtte ønske nettopp det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe brae forslag og innspill! Dersom jeg husker på det kan jeg ta å ringe ledelsen på Jekta, å høre om vi kan være der..

Klargjøring med politi er kanskje ikke så lett, etter treffet som var med jekta i fjor, hvor politiet dukket opp etter en del burning med både bil og sykkel!

Men det går jo selvsagt ann å høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samling på jekta, "køkjøring" innover mot sentrum og prostneset syns jeg høres ut som en god idè jeg og :P

Forøvrig så stemmer jeg for den 27 mai, det er så tidlig at da har sikkert jeg ei mulighet for å stille også. :wink:

(begynner å plukke bilen i biter om ikke så lenge for prosjekt, men hadde som sagt vært morsomt med prøveskilter en siste gangen i goværet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo bare kanon ut :D Kunne vært morsomt å se hvilke andre BMW entusiaster som holder til i byen..

Er jo endel spennende ute å går. Bla. 645ci, e30 m3, e28 m5, e46 330ci kompressor, 2002 osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...