Gjest Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 er med på den ja . finne en plass å stå burde ikke bli noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Bakpå langnes er det jo fullt av areal utenfor bedrifter og butikker som har stengt søndager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Se der ja! Alt vi trenger er noen som enkelt og greit spør om vi får stå der og som stiller opp der slik at flere kan se at her er det noe på gang og møtes der. Likte også idèen med felleskjøring. F.eks at man begynner å samles veldig tidlig på dagen så kan det da bli litt bmw-prat og kikking på hverandres biler, før man et sted rundt klokka 1-2-3 kan arrangere felleskjøring et eller annet sted. Eller at man får klargjort med politiet og greier om å få tillatelse til å holde av at lite områte midt på plassen hvor man kan vise litt krefter, lage litt blårøyk osv for de som måtte ønske nettopp det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Kjempe brae forslag og innspill! Dersom jeg husker på det kan jeg ta å ringe ledelsen på Jekta, å høre om vi kan være der.. Klargjøring med politi er kanskje ikke så lett, etter treffet som var med jekta i fjor, hvor politiet dukket opp etter en del burning med både bil og sykkel! Men det går jo selvsagt ann å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Hadde du gjort det så hadde det jo vært konge Men de spør vel etter dato og tid de.. Noen som har innspill? 2-3 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 på Jekta hadde det jo passet perfekt. Plass nok og rett ved siden av hovedveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 27 mai eller 3 juni er vel greie datoer.. Bare be om godvær da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Lovlig burning er vel kanskje litt vel optimistisk Men treff utenfor jekta og kollonnekjøring til sentrum og prostnesset er jo helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Samling på jekta, "køkjøring" innover mot sentrum og prostneset syns jeg høres ut som en god idè jeg og Forøvrig så stemmer jeg for den 27 mai, det er så tidlig at da har sikkert jeg ei mulighet for å stille også. (begynner å plukke bilen i biter om ikke så lenge for prosjekt, men hadde som sagt vært morsomt med prøveskilter en siste gangen i goværet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyBoy Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Dette hørtes ut som en artig idé. Jeg er også med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Dette høres jo bare kanon ut Kunne vært morsomt å se hvilke andre BMW entusiaster som holder til i byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Dette høres jo bare kanon ut Kunne vært morsomt å se hvilke andre BMW entusiaster som holder til i byen.. Og du må nesten stille med 2002 touringen hvis du stiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Dette høres jo bare kanon ut Kunne vært morsomt å se hvilke andre BMW entusiaster som holder til i byen.. Er jo endel spennende ute å går. Bla. 645ci, e30 m3, e28 m5, e46 330ci kompressor, 2002 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Dette har vært artig om dere har fått til, er selv i styret i bmwccn avd. Nordland og der er dårlig med treff og annet bmwting som skjer nord for Mo I Rana.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 27 mai eller 3 juni er vel greie datoer.. Bare be om godvær da! Da stemmer jeg for 27, selv om den passer dårlig før meg men skal i konfirmasjon den 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå