Ole-Magne Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 e åsså med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Dette må nesten bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Er det noen som har lyst å ringe ledelsen på jekta da? Det er vel stortsett det, samt lage et program som gjenstår, så er vi igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg er helt overbevist om at dette blir gøy. Hadde vært fint om folk kunne tenke litt på om vi etterhvert skal starte en underavdeling av BMWCCN i Tromsø. Hadde gitt litt mer for kontigentpengene om det faktisk var noen arrangementer i vår region. Ikke minst også for å samle den kompetansen som medlemmene besitter. Er det forresten satt noe tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Før meg passer det veldig bra på formiddagen, dvs begynne rundt 11-13.00 Men såvidt jeg forstår er det halvveis bestemt at det blir den 27.05? Ang tilatelse å evnt arr, så må vel noen melde seg frivilig til å ta litt ansvar, jeg kan desverre ikke ta noe ansvar ved planlegging pga eksamens styr, men kan være behjelpelig på arr dagen vist det trengs. Ser forsåvidt ikke før meg noe stort oppstyr, føler at det er bedre å bare kjøre ett lite treff, se ann oppmøte og interesse og heller arr. noe pølsegrilling eller bålkos på et senere tidspunkt, men det er da bare mine tanker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 En mulighet kan jo være noen timers treff på Jekta. Deretter felles fornuftig kjøring til Nordkjosbotn for fylling av billig bensin. Med de bensinprisene de har der på søndagene, sparer turen seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Og få lov trur jeg no skulle gå lett som bare det. Hvis ingen vil ringe og høre kan kanskje jeg ringe i mårra. Men man må ha en dato da og når det skal være. Så kan man jo høre med politie om man får lov og spøle litt dekk der og. Men der er vel svare nei. Hehe. Høres veldig bra ut med treff! Men en annen plass hadde vert på kvaløya med best og rema. Stor plass. Bensinstasjon og ikke minst Burgerman bare noen steinkast unna. 8beste burgeran i byen) hehe. Og en underavdeling av BMWCCN i Tromsø hadde jo vert kanon bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hadde jeg hatt bilen i orden så skulle jeg ha kommet Avdeling BMWCCN Troms hadde ghort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swoop Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 jeg kan jo komme innom setermoen og hente deg hvis du vil være med og se da d.c.v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Avdeling BMWCCN Troms hadde gjort seg Der er vi enig! En avdeling for hele Troms..Mer lønnsomt siden det blir flere medlemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 En mulighet kan jo være noen timers treff på Jekta. Deretter felles fornuftig kjøring til Nordkjosbotn for fylling av billig bensin.Med de bensinprisene de har der på søndagene, sparer turen seg selv. og ikke minst kjøring på veldig god vei bortover dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 En mulighet kan jo være noen timers treff på Jekta. Deretter felles fornuftig kjøring til Nordkjosbotn for fylling av billig bensin.Med de bensinprisene de har der på søndagene, sparer turen seg selv. Det der forslaget likte jeg ettersom jeg gjerne skulle likt å få kjørt litt også når jeg først har bimmeren på prøveskilt, og bensin, ja det trenger jeg riimelig mye av ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Avdeling BMWCCN Troms hadde gjort seg Der er vi enig! En avdeling for hele Troms..Mer lønnsomt siden det blir flere medlemmer! det var tanken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Avdeling BMWCCN Troms hadde gjort seg Der er vi enig! En avdeling for hele Troms..Mer lønnsomt siden det blir flere medlemmer! det var tanken ja Håper noen gidder å ta ansvaret for å sparke i gang noe sånt nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind82 Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 BMW treff i tromsø høres bra ut! E me på den Nån her som vet kor æ kan få valsa hjulbuen bak? Å kor mye det koste?? Fikk nye felga her om dagen, mn d subbe så jævli bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå