Gå til innhold

BMW treff i Tromsø!?

krza
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, vet i allefall at Bil og Karosseri borte på stakkevollan har hjulbuevals, men tipper de fleste lakkverkstedene rundt om har hjulbuevals.

Hva det koster er en annen sak, kommer ann på hvor mye du vil ha valset.

er det snakk om en halv cm kan det sikkert valses uten at lakken sprekker er man heldig, men skal man mere enn dette så tror jeg nok lakken vil bli å sprekke og da kommer lakkering atpåtil i prisen og det koster penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ojda, enorm repsons her da :D Veldig flott.. Dersom ingen har rindt Jekta ledelsen, kan jeg godt ringe på mandag.. Men om noen har ringt, så vennligst si ifra. Blir litt dumt om vi alle ringer :P

Angående kjøring på området, så tror jeg ikke det er spesielt populært, og kan nesten tenke meg til at Jekta kun vil la oss være der dersom vi innfører kjøreforbud på området. Men dersom dette er tilfellet, så blir vi jo bare nødt å ta kjøring etterpå :D Spinne litt rundt på prostnesset er sikkert morro for de som har motorkraft til det :D

Bare håper verkstedet og GSbildeler tar seg litt sammen nå, så jeg slipper å stille med bulket front (ikke min skyld:p) og vinterhjul :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage et program?

F.eks: klokkeslettene når vi skal møtes, hvor vi møtes?, når og hvordan vi stiller opp under ankomst og avgang?, avgangen?, hvor vi skal kjøre?, hva gjør vi ved fremkomst?, hjemtur?, hvem leder ann kollonnekjøringen hvis dette blir aktuelt?

Tror et slikt program må til for å kunne drøfte og bli skikkelig enige om alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sjekket med Jekta? Er greit å få dette avklart så tidlig som mulig. Må selvfølgelig love at vi skal være snille og greie. Skikkelig kult hvis vi klarer å få litt oppmøte også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, enorm repsons her da :D Veldig flott.. Dersom ingen har rindt Jekta ledelsen, kan jeg godt ringe på mandag.. Men om noen har ringt, så vennligst si ifra. Blir litt dumt om vi alle ringer :P

Angående kjøring på området, så tror jeg ikke det er spesielt populært, og kan nesten tenke meg til at Jekta kun vil la oss være der dersom vi innfører kjøreforbud på området. Men dersom dette er tilfellet, så blir vi jo bare nødt å ta kjøring etterpå :D Spinne litt rundt på prostnesset er sikkert morro for de som har motorkraft til det :D

Bare håper verkstedet og GSbildeler tar seg litt sammen nå, så jeg slipper å stille med bulket front (ikke min skyld:p) og vinterhjul :(

Du har herved fått ansvar for å ringe jekta!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...