///MoePower Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Hmm, vet i allefall at Bil og Karosseri borte på stakkevollan har hjulbuevals, men tipper de fleste lakkverkstedene rundt om har hjulbuevals. Hva det koster er en annen sak, kommer ann på hvor mye du vil ha valset. er det snakk om en halv cm kan det sikkert valses uten at lakken sprekker er man heldig, men skal man mere enn dette så tror jeg nok lakken vil bli å sprekke og da kommer lakkering atpåtil i prisen og det koster penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Ojda, enorm repsons her da Veldig flott.. Dersom ingen har rindt Jekta ledelsen, kan jeg godt ringe på mandag.. Men om noen har ringt, så vennligst si ifra. Blir litt dumt om vi alle ringer Angående kjøring på området, så tror jeg ikke det er spesielt populært, og kan nesten tenke meg til at Jekta kun vil la oss være der dersom vi innfører kjøreforbud på området. Men dersom dette er tilfellet, så blir vi jo bare nødt å ta kjøring etterpå Spinne litt rundt på prostnesset er sikkert morro for de som har motorkraft til det Bare håper verkstedet og GSbildeler tar seg litt sammen nå, så jeg slipper å stille med bulket front (ikke min skyld:p) og vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Hva med å lage et program? F.eks: klokkeslettene når vi skal møtes, hvor vi møtes?, når og hvordan vi stiller opp under ankomst og avgang?, avgangen?, hvor vi skal kjøre?, hva gjør vi ved fremkomst?, hjemtur?, hvem leder ann kollonnekjøringen hvis dette blir aktuelt? Tror et slikt program må til for å kunne drøfte og bli skikkelig enige om alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 hørtes ut som en bra plan det med bmw treff i tromsø =D Får håpe jeg får handlet meg ny bimmer til den tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Bra dokker ordne treff Ska ikkje komme i audaen min får heller sitte på me sambo æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Bra dokker ordne treff Ska ikkje komme i audaen min får heller sitte på me sambo æ Å ka kjøre sambo..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Bra dokker ordne treff Ska ikkje komme i audaen min får heller sitte på me sambo æ Å ka kjøre sambo..? Har trålet forumet så mye i det siste at hun har registrert seg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Busted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Blir gjerne med på et slikt treff bare man ikke blir mobbet for liten motor og blir sur og drar hjem igjen.... he he... Håper det blir sol og godt vær. Vel godt vær i Tromsø er vel alt untatt snø og sludd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Noen som har sjekket med Jekta? Er greit å få dette avklart så tidlig som mulig. Må selvfølgelig love at vi skal være snille og greie. Skikkelig kult hvis vi klarer å få litt oppmøte også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Kom igjen nå folkens Dette skal vi ha i gjennom Ikke si at det bare blir med planen..? Kunne sikkert selv ordna en del ting, men er redd jeg er litt ung til å sette i gang noe slikt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 hmm.. kunne vært interessant med et Bmw treff ja.. bare litt synd at det er gatebiltræff hær i Harstad 26.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 stemmer for 3. juni jeg, hvis det blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Stemmer for 27 som først forespeilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Ojda, enorm repsons her da Veldig flott.. Dersom ingen har rindt Jekta ledelsen, kan jeg godt ringe på mandag.. Men om noen har ringt, så vennligst si ifra. Blir litt dumt om vi alle ringer Angående kjøring på området, så tror jeg ikke det er spesielt populært, og kan nesten tenke meg til at Jekta kun vil la oss være der dersom vi innfører kjøreforbud på området. Men dersom dette er tilfellet, så blir vi jo bare nødt å ta kjøring etterpå Spinne litt rundt på prostnesset er sikkert morro for de som har motorkraft til det Bare håper verkstedet og GSbildeler tar seg litt sammen nå, så jeg slipper å stille med bulket front (ikke min skyld:p) og vinterhjul Du har herved fått ansvar for å ringe jekta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå