FlyBoy Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 27 mai, den er grei for meg! Jeg er med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Ledelsen på jekta hadde ikke åpent i helga, så må ringe tilbake på mandag da! Veldig med på felleskjøring, men stemmer egentlig mer for å cruise rundt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Men da møtes vi på den 27 uansett hva som skjer? Spread the word =) Tror også det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Men da møtes vi på den 27 uansett hva som skjer? Spread the word =) Tror også det =) Mangler bare et klokkeslett.... Er 1100 for tidlig for enkelte??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 For meg passer det Tror bare vi setter møtetidspunktet til 11:00, så får bare folk komme innom når det passer utover dagen, holde på noen timer til folk ikke gidder mere og forlater en etter en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Da er det den Søndag 27. Klokken 11 som er offesielt bare å be til værgudene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Er det ved jekta vi møtes da eller? krza kan du endre topic til "Bimmers treff tromsø 27.mai kl 1100 ved jekta" eller dot no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Håper jeg klarer å bli ferdig med bilen på 7 dager nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Shitt altså, hadde passet best for min del den 3. juni Var i Tromsø i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Skal se om jeg får mulighet til og komme oppover den 27.ende da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Shitt altså, hadde passet best for min del den 3. juni Var i Tromsø i helga. Vi får møtes den tredje også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Shitt altså, hadde passet best for min del den 3. juni Var i Tromsø i helga. Vi får møtes den tredje også Hehe, ja Men hadde vært artig å sett på andre entusiaster sine biler, må se hva som skjer, men kan ikke noen fikse en avstemning? 27. eller 3. Jeg stemmer den 3.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Velkommen til bimmers Geir... ... Og for de som ikke er klar over hvem Geir Skjelseth er kan jeg fortelle at han er mangeårig medlem av BMWCCN, tidligere president i klubben og nå redaktør av klubbens flotte medlemsblad/magasin "Fahrfreude"... Æresmedlem t.o.m! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Ringt i dag Krza? Ser ut for at det har tenkt å bli dritvær med regn og greier en del dager fremover hvilket er bra, for da kommer sola til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swoop Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 jeg kommer 27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå