TinaMor Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 kommer og den 27... er det blitt nokka klarheit i kor/ka/kem??? Nokka mer fast enn at vi bare tror vi møtes på jekta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Tja, klokkeslett er vel sågodt som satt til 11:00 og utover dagen så lenge man orker å holde på, stortsett bare å møte opp, kikke på hverandres biler, prate litt som ved normale treffbegivenheter (bortsett fra banekjøringa såklart) Men som sagt før så stemmer jeg for en felleskjøring et sted, gjerne gjennom byen, men gjerne også et sted litt utenfor byen når man har kjørt en runde gjennom byen. Hadde vært gøy å fått til, bare noen har en knall idè om kjørerute, og eventuelt kan lede litt an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Prøvde å ringe en hel haug med ganger i dag, men ho Laila som æ fikk beskjed om å snakke med va umulig å få tak på Prøve lykken i morra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Er det noe fordel og ha BMWCCN Troms? Er det noe rabatter og lignende? Koster det penger å starte en ny avdeling? Vi må nesten røve å få dratt igjennom dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 æ blir sikkert me:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Er det noe fordel og ha BMWCCN Troms? Er det noe rabatter og lignende? Koster det penger å starte en ny avdeling? Vi må nesten røve å få dratt igjennom dette Koster vel mest frivillig arbeid, rabatter har du idag gjennom Bmwccn på bla Trondsen, men selvfølgelig er det ikke vanskelig å få rabatter på diverse rekvesistaforetninger vist du kan vise til en medlemsmasse. Fordelen er vel å få til et litt mere organisert miljø i troms, kunne kjøre diverse treff, kanske leie glattkjøringsbanen på aspelund ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Er det noe fordel og ha BMWCCN Troms? Er det noe rabatter og lignende? Koster det penger å starte en ny avdeling? Vi må nesten røve å få dratt igjennom dette Koster vel mest frivillig arbeid, rabatter har du idag gjennom Bmwccn på bla Trondsen, men selvfølgelig er det ikke vanskelig å få rabatter på diverse rekvesistaforetninger vist du kan vise til en medlemsmasse. Fordelen er vel å få til et litt mere organisert miljø i troms, kunne kjøre diverse treff, kanske leie glattkjøringsbanen på aspelund ol. Ja det må jo være midt i blinken at vi får til noe slikt her Også å delta på treff å ikke bare lese om de Det er jo også bra å kunne sette ansikt på de forskjellige nickene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Jeg foreslår at vi diskuterer bmwccn troms på treffet, se ann om det er interesse for slikt. Som nevnt her er det jo mulig å få leid aspelund en dag for litt aktiv kjøring. Hadde falt i smak her i gården iværtfall Bedre å være på treff en å lese om de skulle man tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Jeg blir medlem av bmwccn Troms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Da er det klart at det blir treff, Jekta har vært så snill å gi oss lov å stå der på den betingelse at det ikke blir noe burning. sjekk denne tråden for info : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50561 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Angående aspelund.. Har mye kontakt med nmk-avdeling midt-troms som disponerer og får låne aspelund så og si gratis. NMK er interessert i samarbeid med andre klubber med tanke på at de trenger folk til å stille opp for å få til ulike arrangementer.. Dette kan jo være noe for bmwccn-troms.. PS, det er en fin breisladd-sving der også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Vist noe sånt går ann å få til, så burde medlemstallet øke ganske betraktelig, og ja, den svingen på aspelund er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Er det noen som har undersøkt hva som må til for å dra i gang en avdling her oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 venter på at BMWCCN skal ha styremøte (som skjer nå på ondsdag), etter det får jeg visst info..... Legger ut egen tråd når jeg hvet mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 venter på at BMWCCN skal ha styremøte (som skjer nå på ondsdag), etter det får jeg visst info.....Legger ut egen tråd når jeg hvet mer... Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå