D.C.V Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 venter på at BMWCCN skal ha styremøte (som skjer nå på ondsdag), etter det får jeg visst info.....Legger ut egen tråd når jeg hvet mer... Flotte greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Noe mer update her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Har vært stilt her ei stund ja.. Har ikke BMWCCN hatt styremøte enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Håper og trur det men har vært syk og litt slikt så har ikke kommet meg så langt til å purre på, men prøve å ringe mandag (skal ikke love noe)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Har du snakket med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Bmwccn har bevilget penger til oppstart av avdeling her i troms (juuuhu), men framgangsmåte kommer etterhvert..... (aner ikke hvor mye penger det er snakk om da) Da regner jeg emd at vi får info etterhvert, og at bmwccn har en plan! helmax tina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Har du hørt noe mer angående BMWCCN Troms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 vært stilt som i graven.. men, har ikkje tatt å purra på sia d e ferie ti å sånt no.. må huske at BMWCCN styre å stelle alt på dugnad, så....tar sikkert litt ti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå