Daniel84 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hei...Nå har jeg bytta topp paknning på min 320 2 ganger på 2 mnd! så nå er jeg lei av og bruke penger på denna motoren...så nå satser jeg på og bytte til en 2,5l motor istede...så da starter prosjekte mitt i fra NÅ! er også uten fører kort i 2 mnd og 7 dager til så da har jeg litt tid på meg også ! Diverse små styling og nye felger kommer etter hvert ! Så takker for tipps og diverse under veis ! Mvh Daniel! Dette er bilen som den ser ut akurat nå ! Uff dahhh ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 hva heter den leppa som er på bilen? har sett den før og lurer på hva det er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 2 ganger? du må ha kjørt rimelig hardt på kald motor..?? om du kjører slik med m20b25 motoren kommer du til og få samme problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joebear Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Ja, kjører du hardt på kald motor så ryker toppen fortere enn du klarer og skrive neste klage på forumet over toppen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Så "drittbilen" skal ikke selges likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 skulle ikke du selge den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Hehe. Ja det er godt gjort å skifte toppakning 2 ganger på så kort tid! La for all del motoren få varme før du kjører den tøft! Verste jeg vet er folk som kjører idiot med kall motor! Men du får ha lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Problemet er at jeg ikke fikk kjørt ne spesielt med bilen etter å ha bytta topp pakning !Første gang jeg bytta den så raserte jeg ventilene og noen løftere ! Og andre gangen ble det satt på en uplana topp som di på verkstedet sa at ikke trengte og planes...så har egentli aldri kjørt no spesielt med bilen ! Men kan godt selge bilen for rett pris ! vet godt om svakheten i toppene på bmw... Så vet dere det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Bmw topp har ikke svakheter hvis den brukes riktig. Akkurat som ei børse(som feks kan holdes feil vei),så kan en motor brukes feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 ja sant det du sier...men så lang har jeg iværtfall vert uheldig med mine 2 topper jeg har prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Etter 7år med bmw,så har jeg tatt 1 topp,og det var grunnet trimming/feil air/fuel-ratio. Og mine gamle-biler er det ingen som vil ha grunnet at de er for hardt brukt. Rådelager og girkasser derimot har jeg en lang liste på(bmw og annet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Akurat ja ! vet ikke av en 2.5liter til salgs da? Passert alt overens ? eller er det noe mer jeg bør bytte når jeg skal bytte ifra 2,0liter til 2,5liter ??? Har desverre ikke skrudd så mye bmw så jeg må bare spørre...har skrudd mye bil men ikke bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 For og bytte til 2,5 trenger du motor, gear, ledningsnett ,mellomaksel gearstag og sikkert noe til. Eller kjøre 88+ ledningsnett da trenger du bare motor og ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Men det er ikke noen vits i og bytte bare motoren også ? hva mener du med ledningsnett da ? hele dritten eller er det bare noe småtterier det er snakk om !:..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ka om æ da kanrsje bare trimmer opp den motoren som står i nå istede for å begynne med å lete ræva av meg etter motor og gir osv....noen trimme tips ? Noe som ikke koster skjorta da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå