Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...Nå har jeg bytta topp paknning på min 320 2 ganger på 2 mnd! så nå er jeg lei av og bruke penger på denna motoren...så nå satser jeg på og bytte til en 2,5l motor istede...så da starter prosjekte mitt i fra NÅ!

er også uten fører kort i 2 mnd og 7 dager til så da har jeg litt tid på meg også !

Diverse små styling og nye felger kommer etter hvert !

Så takker for tipps og diverse under veis !

Mvh Daniel!

Dette er bilen som den ser ut akurat nå !

bmwqc6.th.jpg

bmw1wk0.th.jpg

bmw2js8.th.jpg

bilde006nx6.th.jpg

bilde003th7.th.jpg

bilde005mq7.th.jpg

bilde007bi8.th.jpg

bilde008qw9.th.jpg

bilde009gx8.th.jpg

bilde010aj2.th.jpg

Uff dahhh ! :shock:

Skrevet

2 ganger? :shock: du må ha kjørt rimelig hardt på kald motor..??

om du kjører slik med m20b25 motoren kommer du til og få samme problemet..

Skrevet

Hehe. Ja det er godt gjort å skifte toppakning 2 ganger på så kort tid! La for all del motoren få varme før du kjører den tøft! Verste jeg vet er folk som kjører idiot med kall motor! :evil:

Men du får ha lykke til med prosjektet! :D

Skrevet

Problemet er at jeg ikke fikk kjørt ne spesielt med bilen etter å ha bytta topp pakning !Første gang jeg bytta den så raserte jeg ventilene og noen løftere ! Og andre gangen ble det satt på en uplana topp som di på verkstedet sa at ikke trengte og planes...så har egentli aldri kjørt no spesielt med bilen ! Men kan godt selge bilen for rett pris ! vet godt om svakheten i toppene på bmw...

Så vet dere det !

Skrevet

Etter 7år med bmw,så har jeg tatt 1 topp,og det var grunnet trimming/feil air/fuel-ratio.

Og mine gamle-biler er det ingen som vil ha grunnet at de er for hardt brukt.

Rådelager og girkasser derimot har jeg en lang liste på(bmw og annet).

Skrevet

Akurat ja ! vet ikke av en 2.5liter til salgs da? Passert alt overens ? eller er det noe mer jeg bør bytte når jeg skal bytte ifra 2,0liter til 2,5liter ??? Har desverre ikke skrudd så mye bmw så jeg må bare spørre...har skrudd mye bil men ikke bmw...

Skrevet

Men det er ikke noen vits i og bytte bare motoren også ? hva mener du med ledningsnett da ? hele dritten eller er det bare noe småtterier det er snakk om !:..?

Skrevet

Ka om æ da kanrsje bare trimmer opp den motoren som står i nå istede for å begynne med å lete ræva av meg etter motor og gir osv....noen trimme tips ?

Noe som ikke koster skjorta da !;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...