Tsbusa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Fine bilder og bil, men den skulle kanskje vært en halvmeter lavere siden det kitter gjør den så "høy":P Han har planer om justerbart understell;) Flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Fin bil, men burde kanskje lakkert listene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Klikk på meg, for å se mye mer og lese om meg. Måndtens bil Mai, Raanecrewet.com Sjekk ut de som vil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Du trives i Skjærva ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Skjærva er jo en fin plass det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 har du hatt bilen lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 har du hatt bilen lenge? Det er ikke min bil. Men en kompi's sin. Han har hatt den enstund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 åja hehe, har sett dn i molde:P på hydron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 finfin bil.. men noe ser rart ut med hjulbuene bak gitt.. er jo lavere bak.. ser litt rart ut.. ikke for å være dust her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Hjulbuene er alltid lavere på bmw bak enn foran, ikke vet jeg hvorfor, audi og merce klarer å ha lik høyde originalt, men ikke bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Tøffe bilder av en meget pen bil. Den så virkelig gjennomført ut Det eneste som mangler nå er et høydejusterbart senkesett...har ett coilover sett av typen KW tilsalgs hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 denne bilen var helt rå=) og den så bra gjennomført ut men ble litt rart med sorte lister da men det er min mening=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Meget fin bil (kunne hatt bedre seter, og bittelitt større motor) men ellers MEGET pen... mye er det for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Meget fin bil (kunne hatt bedre seter, og bittelitt større motor) men ellers MEGET pen... mye er det for denne da? Han har absolutt ingen hast med å selge. Men han har satt en pris, og det er 155 000,- Men biler med denne stylinga går for mye mer enn dette. Folk har kommet med bud, men han bryr seg ikke om de noe særlig, siden han vil ha bilen. Men, han sier også at allt er til salgs til rett pris. Den står også på litt ujevn grunn der, så det kan se litt corny ut noen plasser med tanke på hjulbuene osv. Han har vært i Molde noen ganger ja. Pleier å ta meg entur dit selv når jeg kjeder meg, artig å se på alle tufsene der. (Man liker ikke moldgensere vettu). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Personlig så liker jeg å ha stoor felg kant på ett slik bodykit. men det er smak og behag. ellers fin bil. kunne vel kanskje vært litt lavere (eller blir den ubrukelig da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå