Steffan C Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 9 mai 2007: Vi treffes på brygga i Åsgårdstrand klokka 19, og kjører oss en fin tur! Hilsen BMWCCN Vestfold . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Takk for turen! ... selv om noen syntes det gikk litt radig for seg. Morsom tur, men jeg er redd felgene mine har fått "litt" bank av all den telehiven.. Et stemningsbilde fra et eller annet sted langt inni gokk i indre Vestfold uten mobildekning og hele pakka: PS: Creds til Steffan som ikke hadde problemer med å henge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 PS: Creds til Steffan som ikke hadde problemer med å henge med! Haha, skikkelige mannfolk kjører 520i . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Artig tur! Selv lå jeg mellom en sinna E30 325 og toomas sin M5 som jeg så kom som en pil mot meg bakfra opptil flere ganger Kjørte vel greit fort i på noen partier der Herlige veier, perfekte for BMW biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Da er det ny mnd. og nytt Onsdagstreff . Denne gangen går turen til Lasses kafè i Telemark. Avreise E18 Motorsenter kl 17:30. Vi får besøk av biltilsynet, som svarer på tekniske spørsmål, og det blir film fra Rudskogen . Vet ikke noe mer om programmet for kvelden. Har kun skrevet det som sto i SMS meld. fra formann. Kan desverre ikke selv være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Tar frem denne gode gamle info tråden! Men da var det tida for et klubbtreff, og denne gangen er det på TORSDAG. Torsdag 8. nov. blir det sosialt BMW treff for medlemer på Rederiet pub, Storgt. 46, 3256 Larvik, kl. 19:00. Vi spanderer pizza, og viser noe film. Hilsen BMWCCN Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Møt opp folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Kun lokallag eller kan alle bmwccnmdl komme Kan selvsagt betale pizzaen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Hvordan er det med parkering der? Får se om jeg rekker å komme med nygliset. Skal bort et par dager med jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Kan de som har prøvd å melde seg inn i BMWCCN også møte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Kun lokallag eller kan alle bmwccnmdl komme Kan selvsagt betale pizzaen selv Er åpent for alle selvsagt, men kommer det veldig mange blir det kanskje trangt inne på Rederiet? Pizza er ikke noe problem Hvordan er det med parkering der?Får se om jeg rekker å komme med nygliset. Skal bort et par dager med jobben.. Er parkering i gaten utenfor. Hvis det blir fullt der er det en p-plass rett over veien Kan de som har prøvd å melde seg inn i BMWCCN også møte opp? Jada Trodde du var medlem jeg? Mailet du register@bmwccn.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Får se om jeg rekker å komme med nygliset. Ja, du får komme med ny bilen din. Så kommer jeg (kansje) med ny vinterskoa mine . Uansett, MØT OPP FOLKENS . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Hva har du handlet nå da Gunnar? Solgt M5'en forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 Hva har du handlet nå da Gunnar? Solgt M5'en forresten? Bytta M5'n i E38 728iA . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå