BMWentusiasten Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 prisantydning slår aldri feil. uansett om du vil ha bud, så vil du før eller senere få spørsmål om hva du forventer å få... alle som selger en bil har gjort seg opp en formening av hva de forventer seg for bilen sin. bare et tips altså
kengan Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 Det e d som e en del av vitsen att æ lægg denj ut:P for att æ ska skjå ka folk e inntrisert i å gi for en sånn bil'n! for æ må itj sæll denj. men vess æ får en pris som æ e fornød med så sæll æ denj;) har du forslag t ka du villja ha gitt for bil'n;)? takk for tipse foræst'n:D
Betakaroten Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Et godt tips!! IKKE SKRIV DIALEKT hehe hold deg til bokmål eller nynorsk. I tillegg har annonsen din ekstremt mange skrivefeil. Gjør det enkelt. Klipp og lim teksten inn i et word-dokument så retter du alle feilene. Du fremstår som en mer seriøs selger hvis du kvitter deg med skrivefeilene.
BMWentusiasten Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Et godt tips!!IKKE SKRIV DIALEKT hehe hold deg til bokmål eller nynorsk. I tillegg har annonsen din ekstremt mange skrivefeil. Gjør det enkelt. Klipp og lim teksten inn i et word-dokument så retter du alle feilene. Du fremstår som en mer seriøs selger hvis du kvitter deg med skrivefeilene. Tips 2
kengan Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 heh:P... takk for tippsene;) gikk litt fort når jeg skrev anonnsen:P... men men... har ordnett det nå da.
kristian08 Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Henne er m3 fangeren ? Hehe, det lurer jeg også på... ???? Og utrolig nok så ser jeg et barnesete der det er airbag
Anbefalte innlegg