///MoePower Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Ja, les nemlig litt nede på siden der: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... &start=240 Fra den siden og videre alle de neste sidene kan du lese om tyveriene i den gamle prosjektbilen hans.. Verdier og ødeleggelser for tusener av kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Jeg kjenner Wheelman så, Bilen er solgt til meg Jeg bor rett utenfor Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Jeg kjenner Wheelman så, Bilen er solgt til meg Jeg bor rett utenfor Kristiansand hva gav du for den???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 For håpe han som kjøpte den bilen ikke er like uheldig som Wheelman var med den. Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg skal nok passe på at ikke noe blir stjålet, skal ha baltreet jeg kjøpte i USA bak bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 du er ikke tilfeldigvis fra vennesla...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg skal nok passe på at ikke noe blir stjålet, skal ha baltreet jeg kjøpte i USA bak bilen Hehe, det hjelper vel lite hvis du ikke bor i bilen. Da stjeler de jo balltreet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 hehe Nei jeg er ikke fra Vennesla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 brutal den kjærra dær... nydelig farge:) lykke til den som kjøpte den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg