jarli Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg fikk en peugot i siden idag..Bilen fikk seg en skikkelig trøkk (Forskjerm,dører, kanal og b stolpen ble ganske inntrykt) Bilen er skeivere enn den ser ut på bildene Litt kjipt..Siden jeg skulle til Rudskogen 18.mai
bmwdude Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Kunne se dårlig ut dette desverre men allt spørs på km!?? Model? no ekstra utstyr?
jensemann23 Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 hmm, han kom fra høyre:( Kjørte du på forkjørsvei?
Gjest Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Sinnsykt kjiipt. Typisk at det skjer rett før bane treff..
kvalaracing Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Innenfor 60% av verdi før de kodemnerer.Men det der så ut som en stygg skade.Er endel jobb og bytte b stolpe og rette bakskjermer.
Stephan.s Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 2500,- for ny b-stolpe samt kanal hos GS-bildeler sist jeg sjekket, pluss 2 dører, retting av skjerm og lakk. Kan fort bli en høy sum dette ja OT: Hvilken farge er det på bilen? Ser ut som vulkangrå edit: beklager, trodde det var en e34 det var snakk om.
jarli Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 det er en 740ia 94mod, den er kjørt hele 269 000, men den er(var) i veldig god stand og er ganke bra utstyrt Det var heldigvis ikke min feil, siden jeg kjørte på forkjørsveg
ropa Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Å nei ,en så flott bil enda,sjelden vare med 740ia. Men bra at du ikke ble skadd da. det er kjpern det der. Forklar sted og situasjon? Om du orker. Dessuten ser skaden meget stygg ut ja dessverre, men er jo lov å håpe på det beste
Rogeren Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Om den ryker til, kan du gjerne beholde "vraket" og fikse den "selv". (eller få noen du kjenner til å fikse den, uten å oppfordre til svart arbeid...) Eller selge den... Jeg kan være intressert....
jarli Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 ropa skrev: Å nei ,en så flott bil enda,sjelden vare med 740ia. Men bra at du ikke ble skadd da. det er kjpern det der.Forklar sted og situasjon? Om du orker. Dessuten ser skaden meget stygg ut ja dessverre, men er jo lov å håpe på det beste Blir litt vanskelig å forklare, men kort sagt kjørte jeg på forkjørsveg, og måtte bremse ned fordi en lastebil skulle av vegen..Når jeg begynte å kjøre, fikk jeg peugoten i siden..
jarli Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 rogeren skrev: Om den ryker til, kan du gjerne beholde "vraket" og fikse den "selv". (eller få noen du kjenner til å fikse den, uten å oppfordre til svart arbeid...) Eller selge den... Jeg kan være intressert.... Ja, det blir kanskje et karroseribytte..Jeg har tatt meg fri en hel sommer for å sette sammen en e30, så jeg får kanskje tid til å ordne dette også
jensemann Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Oj... Det blir ikke noe bimmerstreff på deg. Ikke med den bilen ser det ut til. Den som var så fin..
|Andreas| Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Utrolig kjipt når slikt skjer Hadde vært morsomt å sett denne den 18.mai. Håper alt ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå