Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for all sympatien! Det setter jeg pris på :D

Jeg kommer meg nok på treff, men ikke med egen bil :wink:

Jeg har fått ordnet bakseteplass hos mitt søskenbarn Bjarne_M :)

Skrevet

Nå har jeg regnet litt..

Ser ut som om dører, forskjerm, A B og C stolpen inkl kanal må byttes ut..Dette kommer på ca. 30 000 fra gs

Noen som har en ide om hvor mye arbeidet+lakkering kan komme på?

Skrevet
  jarli skrev:
Nå har jeg regnet litt..

Ser ut som om dører, forskjerm, A B og C stolpen inkl kanal må byttes ut..Dette kommer på ca. 30 000 fra gs

Noen som har en ide om hvor mye arbeidet+lakkering kan komme på?

Fikser det sjøl det;) Eller nei..

Hadde nesten vært kjekkere om den ble kondemnert? Er ikke så kult å ha kollisjonsskada bil..?

Skrevet

Fattern hadde lite uhell med sin tidligere 728iA..der var det egentlig en relativt liten skade bak på hjørnet..Men jeg tror prisen for alt kom på over 40lapper..Er dyrt å fikse på e38 gitt :(

Skrevet
  jensemann skrev:

Fikser det sjøl det;) Eller nei..

Hadde nesten vært kjekkere om den ble kondemnert? Er ikke så kult å ha kollisjonsskada bil..?

Hehe! Dette er ikke noe jeg kan ta meg av :lol:

Jeg vil helst ikke ha en kollisjonsskadet bil.. Taksten kom på 91 200kr, jeg vil prøve så godt jeg kan å få den kondemnert..

Slik at det kan bli tatt et karroseribytte..

Ellers så lurer jeg på å sende den ned til et firma i Tyskland, som en kamerat av meg har brukt mye..

Eller bare å selge "vraket" en som jobber som biloppretter

Skrevet

Tror ikke denne bilen blir kondemnert! Har sett lignede skade på en E36!! som ble rettet. Da var skaden på 80000. Men håper for din del at den BLIR kondemnert. Biler med en slik skade blir aldrig helt 100% etter retting. Hvis ikke det er et meget bra karosseri verksted som retter den. Den må nok hellakkeres også!

Skrevet

Hvis bilen blir kondemnert får man vel ikke bygge den opp som privat person ,uten det må vel dokumenteres at sveisingen er gjort av et oppretterfirma. Men et karrosseri bytte er vel greit da plomberes/merkes motor+ gir og bakaksel slik at dette kan dokumenteres flyttet over.

Skrevet
  B.M-Tech skrev:
Tror ikke denne bilen blir kondemnert! Har sett lignede skade på en E36!! som ble rettet. Da var skaden på 80000. Men håper for din del at den BLIR kondemnert. Biler med en slik skade blir aldrig helt 100% etter retting. Hvis ikke det er et meget bra karosseri verksted som retter den. Den må nok hellakkeres også!

Ja, det er akkurat det at den ikke blir 100% igjen..Litt kjipt nå som det skulle komme en å se på den også :x

Jeg sjekket opp bilen på www.listepris.as , og da fikk jeg en listepris på 110 000kr! Kanskje jeg klarer å ordne en kondemnering..

Litt sykt å kreve lavere verdi for bilen sin, men det vil gjøre det MYE lettere for meg siden jeg er mer hobbymekaniker enn biloppretter :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...