jarli Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Takk for all sympatien! Det setter jeg pris på Jeg kommer meg nok på treff, men ikke med egen bil Jeg har fått ordnet bakseteplass hos mitt søskenbarn Bjarne_M
Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Dette var kjedelig:( Så ut som en fin 7er dette. Det er nok en dyr jobb å få fikset.
jarli Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 Nå har jeg regnet litt.. Ser ut som om dører, forskjerm, A B og C stolpen inkl kanal må byttes ut..Dette kommer på ca. 30 000 fra gs Noen som har en ide om hvor mye arbeidet+lakkering kan komme på?
Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Det er vel arbeidet som er dyrt her.. Bytte A og B stolpe er jo en del jobb, men dette går vel alt på forsikringen hennes?
jensemann Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 jarli skrev: Nå har jeg regnet litt..Ser ut som om dører, forskjerm, A B og C stolpen inkl kanal må byttes ut..Dette kommer på ca. 30 000 fra gs Noen som har en ide om hvor mye arbeidet+lakkering kan komme på? Fikser det sjøl det;) Eller nei.. Hadde nesten vært kjekkere om den ble kondemnert? Er ikke så kult å ha kollisjonsskada bil..?
Ellingsen B. Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Fattern hadde lite uhell med sin tidligere 728iA..der var det egentlig en relativt liten skade bak på hjørnet..Men jeg tror prisen for alt kom på over 40lapper..Er dyrt å fikse på e38 gitt
jarli Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 jensemann skrev: Fikser det sjøl det;) Eller nei.. Hadde nesten vært kjekkere om den ble kondemnert? Er ikke så kult å ha kollisjonsskada bil..? Hehe! Dette er ikke noe jeg kan ta meg av Jeg vil helst ikke ha en kollisjonsskadet bil.. Taksten kom på 91 200kr, jeg vil prøve så godt jeg kan å få den kondemnert.. Slik at det kan bli tatt et karroseribytte.. Ellers så lurer jeg på å sende den ned til et firma i Tyskland, som en kamerat av meg har brukt mye.. Eller bare å selge "vraket" en som jobber som biloppretter
B.M-Tech Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Tror ikke denne bilen blir kondemnert! Har sett lignede skade på en E36!! som ble rettet. Da var skaden på 80000. Men håper for din del at den BLIR kondemnert. Biler med en slik skade blir aldrig helt 100% etter retting. Hvis ikke det er et meget bra karosseri verksted som retter den. Den må nok hellakkeres også!
Bonden Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Hvis bilen blir kondemnert får man vel ikke bygge den opp som privat person ,uten det må vel dokumenteres at sveisingen er gjort av et oppretterfirma. Men et karrosseri bytte er vel greit da plomberes/merkes motor+ gir og bakaksel slik at dette kan dokumenteres flyttet over.
jarli Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 B.M-Tech skrev: Tror ikke denne bilen blir kondemnert! Har sett lignede skade på en E36!! som ble rettet. Da var skaden på 80000. Men håper for din del at den BLIR kondemnert. Biler med en slik skade blir aldrig helt 100% etter retting. Hvis ikke det er et meget bra karosseri verksted som retter den. Den må nok hellakkeres også! Ja, det er akkurat det at den ikke blir 100% igjen..Litt kjipt nå som det skulle komme en å se på den også Jeg sjekket opp bilen på www.listepris.as , og da fikk jeg en listepris på 110 000kr! Kanskje jeg klarer å ordne en kondemnering.. Litt sykt å kreve lavere verdi for bilen sin, men det vil gjøre det MYE lettere for meg siden jeg er mer hobbymekaniker enn biloppretter
Rogeren Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Bare si hva restverdien, er, kanskje jeg kan gi deg et bud...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå