Gå til innhold

Mr.Silver`s E30 M3 som nå har skiftet eier.

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ut som en fin M3 det

Få på litt senk og noen felger som fyller hjulhusa skikkelig, så blir den nok enda bedre :)

Takk for det du :)

Har VELDIG lyst å senke for da blir det jo helt rått, men en annen side av meg har lyst å ha den orginal, men vi får se hva som skjer i løpet av sommeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det så ut som en skikklig fin e30 m3. Hvis det er like fint under panseret som bilen ser ut på bildene ellers er det sikkert ingen som blir lei seg for et bilde av det heller;)

Takker så mye for det, gøy å høre hva folk synes :)

hadde ikke tenkt å vise bilde av motorrom før jeg hadde vasket, men ok da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt styr for min del, men trenger ikke å være.

Kan prøve å fortelle litt kjapt om hva som trengs å gjøres.

Når du passerer grensen så får du et eksport dokument du skal fylle ut. i sverige heter det Europeiska gemenskapen. Du kan også få betalt mva der etter som jeg har forstått, men det fikk ikke jeg. (sinna svensk fru som satt der)

Når momsen er betalt får du et dokument som du skal ha med til biltilsynet på forhåndsgodkjenning. Det heter MEldin til avgiftsberegning og registrering. Dette taes med til BT og de fyller da ut alle de rubrikkene som skal fylles ut, dette sendes da til Tollkontoret, for å fylle ut dette dokumentet så trenger de et TÜV sertifikat på bilen siden bilen ikke er E-merket. Det TÜV dokumentet får du tilsendt fra tyskland koster 63Euro iallefall på denne.

Jeg venter på dette TÜV dokumentet så jeg har enda ikke vært på biltilsynet på forhåndsgodkjenning, men skal dit på tirsdag :)

Når tollkontoret har fått det som biltilsynt har fylt ut får du vite hvor mye du skal betale i engangsavgift. Når det er gjort så er det bare å bestille seg skilter. (om jeg ikke har misforstått noe :P)

Takker for komplimentet om bilen forresten. Beklager for tungvindt forklaring anngående import forresten.

Gikk det greit å få ece fra Tyskland selv om bilen har gått i England?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin M3 det der.

Tror 17" blir fint på denne når du får kant på de som AC felgene hadde. Det gjør mye. De ser større ut når det blir kant på de.

Du tror det ja :) må prøve å finne noen som har noen som passer slik at jeg får prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjøp av E30 M3! :)

Skal det ikke det? Det var ikke noe problem å få det på den svenskregistrerte jeg importerte i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjøp av E30 M3! :)

Skal det ikke det? Det var ikke noe problem å få det på den svenskregistrerte jeg importerte i fjor.

Da må de ha myket opp systemet sitt der borte, for i 2004 var det et hælvette å få tak i ece på en svensk bil vi tok inn. Husket ikke hvordan vi løste det til slutt, men det var mye riving i håret før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin M3 det der.

Tror 17" blir fint på denne når du får kant på de som AC felgene hadde. Det gjør mye. De ser større ut når det blir kant på de.

Du tror det ja :) må prøve å finne noen som har noen som passer slik at jeg får prøve :)

Javisst. Det satt 17" på min når jeg fikk den. BBS RX felger, men kjøpte meg 17" Keskin KT1 og nå ser det mye bedre ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bare greit det når jeg fikk du der tyske dama til å forstå meg, var RÅÅ elendig i engelsk for å si det mildt. Men nå er TÜV sertifikatet på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin M3 det der.

Javisst. Det satt 17" på min når jeg fikk den. BBS RX felger, men kjøpte meg 17" Keskin KT1 og nå ser det mye bedre ut. :)

Har veldig lyst på keskin KT1 selv jeg.. men det på E30 325i`n jeg har.. men hadde ikke blitt noe dårligere på denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...