Mr.Silver Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 har sett litt på disse her. veldig svak for den kanten for å si det sånn. Er 8,5*18 denne da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Pen bil! Hvor fant du denna?(Hvilket medium) Lurer litt på M3 jeg og. Og finner ingen som jeg får lyst på på norske sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Pen bil! Hvor fant du denna?(Hvilket medium) Lurer litt på M3 jeg og. Og finner ingen som jeg får lyst på på norske sider. Takk for det du Jeg fant den på www.autopower.se og www.blocket.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Da er bilen forhåndgodkjent hos biltilsynet. Kun å sende engangsavgift til de på fredag, så sender de vell papirene på mandag tenker jeg:) å da blir det SKILT på god bilen på tirsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Dritbra! Ser den står med gulskilt enda jah utafor deg...... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Heftig bil! Hvor mye ga du totalt for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Dritbra! Ser den står med gulskilt enda jah utafor deg...... =) Det stemmer vettu gult bak iallefall skal bli godt å få på UX skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Heftig bil! Hvor mye ga du totalt for den? Takker for det du fornøyd selv også Ble ca 180000kr.. så det ble en kostbar bil Men koste hva det koste vil, M3 skulle jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Må vel regne med å gi såpass.. Er den i bra stand osv da? Skal ha M3 etterhvert jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Må vel regne med å gi såpass..Er den i bra stand osv da? Skal ha M3 etterhvert jeg også Bilen er veldig bra stand, tight og fin i understell og gir, en klarlakk skade på panster, også er det en bulk på bakskjermen. Interiøret er STRØKENT.. helt utrolig for å være på en 17 år gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Må vel regne med å gi såpass..Er den i bra stand osv da? Skal ha M3 etterhvert jeg også Bilen er veldig bra stand, tight og fin i understell og gir, en klarlakk skade på panster, også er det en bulk på bakskjermen. Interiøret er STRØKENT.. helt utrolig for å være på en 17 år gammel bil. Det er bra! Uansett, gratulerer med RÅ bil! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Det er bra! Uansett, gratulerer med RÅ bil! ;D Takk for det Gleder meg veldig til det blir skilt på bilen for å si det mildt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Så det var blitt skilter nå, nais;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 rimelig fornøyd med skilter ja gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 grattis den så jo nesten ny ut så strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå