Gå til innhold

E28 Prosjekt


franbjor
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 518i 87 mod. fikk den for 4500 ,- så den er som jeg betalte for :P

Så jeg har et stort prosjekt foran meg. Jeg skal kjøre opp neste år, så har et år på meg for å få den til og ut på veien.

Så jeg kunne godt trengt noen tips og råd om hva jeg kan gjøre, men husk jeg er bare student å har ikke all verden med penger :P

Skal legge ut bilder så fort jeg får det til =)

Planer framover:

- Skaffe meg et styling sett

- Lakkering

- Bygge meg et efekt anlegg

- Få til et nok så bra anlegg

- Eventuelt skaffe mer motor efekt.

Kommer sikkert mer også.

Så jeg vil gjærne høre noen ideer og forslag på hva jeg bør gjøre!

________________________

MVH Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styling: fineste er jo selvfølgelig m535i fangerene, men de burde ikke monteres på en 518 :evil:

siden det er "facelift" modellen du har så blir den utrolig fin bare den får et 45/35 senkesett, hvite blink, noen gode felger og en finfin lakk.

mer skal faktisk ikke til.

sånn ellers så er m10 motoren finfin å turbokonvertere. vet folk som lader 1,2kg på original motor og har kjørt sånn flere sesonger uten problemer. så lenge den får nok bensin og riktig tenning da seff.

e28 er gode biler så lykke til. den skuffer aldri :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mOMOe når det gjelder styling. m535i fangere og litt senk kan bli veldig pent :)

Når det gjelder motor så tror jeg at en 1.8 passer godt for en 18åring med ferskt førerkort.

Jeg ville heller brukt tid og penger på å få et pent utseende. Også kanskje tenkt på litt mer motorkraft etter et par år :)

EDIT: slenger på en link til en pen e28...Skulle bare hatt cash :roll:

http://mobile.de/SIDBkVakbp0DYqzgQKG5GtImQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1178734228A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B10%81%5C-t-vCaMkMoQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100D3500Em535iBGND1990CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1980A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=9&id=11111111257821288&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...