remster Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Skrevet Juli 15, 2007 Tja. bruk penga på nye briller istede du. delene er solgt står det i en post her. Les tråden før du svarer. ALT AV RESTERENDE DELER ER TIL SALGS FOR 2000,- Dette er snakk om deler som har nyverdi på godt over 20000,-
BMWDaniel Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 har du bilde av frontleppa? er det den sorte plastleppa det er snakk om? pris? mvh Daniel
remster Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 Bilde av frontleppa er det på første side i denne tråden. Leppa er den nederste sorte i plast ja. uten hull til oljekjøler. så har man 325 må de skjæres ut for hånd. Ellers til dere som sender meg pm og spør om å få kjøpe deler VENNLIGST LES GJENNOM TRÅDEN OG SE OM DET FORTSATT ER TIL SALGS. Er helt utrolig hvordan dere ikke klarer å lese og se på bilder.
slash Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 ser du har et svinghjul på te bilde. er det til 325i m20b25? hvor mye?
remster Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Faktisk ingen anelse. gi meg et delenr så kan jeg evt sjekke opp i mot det som jeg har.
StrexX Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 er interessert i midtkonsol... (for manuell kasse, plass til brytere for 4 el vinduer..) fortsatt til salgs? tilstand på dette?
remster Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Midtkonsollen(e) er fortsatt til salgs. mener jeg har en med plass til brytere også. Skrudd på egen bil i dag så har ikke fått sett så nøye. skal ta en titt igjen i morra. er en av de som har fått litt juling da en drivaksling fant det for godt å dette ned på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå