efjeldse Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Skulle hatt en shining i motorrommet på bilen min, noen som har litt tips til hvordan jeg får tatt en skikkelig motorvask? Funker det å skru av deksler osv på toppen og bruke avfetting og høytrykk? M50-motor
///MoePower Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Det du burde gjøre er vel å la dekslene være på kan sikkert skjule seg elektronikk under de for alt jeg vet uten å kjenne noe spesielt til M50. Sånn ellers, så skal det bare være å avfette med noe, la det virke, spyle med høytrykkspyler fra litt avstand slik at skitten går vekk bare. Deretter gå igang med tannbørst og rensemidler her og der, kanskje noe fornyermiddel på gamle slanger og slike ting, så blir det nok rent skal du se Men for all del: pass på å ikke spyle direkte på for mye av elektronikken, for er du uheldig da så trenger det ikke alltid gå bra selv om dette skal litt til før det hender. Så kan du jo sikkert når du er ferdig tørke tennledninger skikkelig og tørke rundt fordeler, og spesielt viktig nedi gropene pluggene står i, hvis ikke kan strømmen gå rett i blokka istedenfor tennpluggene og da vil den tenne dårligere, kanskje gå ujevnt også. (dette er ikke farlig, mest irriterende)
Berre83 Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Jeg bruker en avfetting som heter 123Emunol fra www.applied.no Helt genial på bruktbiler.
Berre83 Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 dårlig på nyebiler da eller? hehe Haha... Er som regel ikke så mye vits i å ta motorvask på helt nye biler. De er som regel reine de.
efjeldse Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 hmm.. får ta en dag med børste osv da kanskje... men i den sammenhengen ser jeg ulempen med 60-senk
R.E.H Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Jeg bruker Swiffer Duster haha ja funker sikkert på din bil da du har "polert" hvær minste del på hele bilen din:Phehe
bmwhans Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 dekk til diverse tenningsdeler hvis du skal vaske i alle fall. lett for å fuske etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå