Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 518 med m10b18 klarte jo det lett.Med sveisa sperre.Hvis clutch/kardang er så dårlig at de ikke tåler å burne,så er de ikke så mye å ha eller.Et lite hint er jo at man ikke har altfor gode/brede dekk da.

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kan ikke tenke meg at det skal være noe problem å burne med en is, med greit turtall skal den jo slippe uansett stort sett:) clutch litt mens man svinger så legger den seg nok ut;)

Skrevet
Har ein kompis med 318is med 255 dekk bak, han svir gummi som faen (uten sperr vel å merke) og lager rundinger som bare det ;)

Har både bilder og film! :D

ja asså eg har verken meir dekk igjenn eller mer motor igjenn itte ditta so da e å ambefala visst du ikkje har lyst å ta vare på økonomien .

kjør hardt å gje faen i at alt går te helvette

Skrevet

klarer det fint me min e30 320i også=) i svinger kan jeg clutche den ut på tørr på 2 gir og rumpa kommer fint, kjører 195dekk da hehe. på vått tar jeg ut hele 2 gir på tvers på rettstrekka:P

Skrevet

En 318is har da ingen problemer med å burne på tørr asvalt! Dere som påstår noe annet, har dere kjørt 318is? Den burner som bare det med diff brems også. Ove Kvam drifter jo også med sin E30 318is på bane.

Skrevet
En 318is har da ingen problemer med å burne på tørr asvalt! Dere som påstår noe annet, har dere kjørt 318is? Den burner som bare det med diff brems også. Ove Kvam drifter jo også med sin E30 318is på bane.

Hvis du kaller det Ove driver med for drifting, så be my guest, men jeg vil påstå det er småsladding. Med BMW-vektfordeling så er det bare god nok fart og sving som skal til for å sladde samme hvilken motor man har.

Ove kjører dessuten med 15" i svært begrensa dimensjon, og når han sladder kjører han med noe jalladekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...