cocos22 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 har en e36 318i 94mod som det lukter litt kjølevæske i kupeen når varmeapparatet står på. det lekke ingenting inni bilen, det dugger ingenting på vinduene, og det er ikke vått under mattene eller fuktighet noen steder. kan det være varmeregisteret som er gåen? noen andre årsaker til at det kommer kjølevæske lukt i kupeen? har akkurat fylt fullt på med kjølevæske på biln. på forhånd takk for svar;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Kan være varmeregisteret som du sier ja. Minker det med vann i beholderen? Har du klima? Om du har det så kan det være at anlegget trenger en rens, pga bakterievekst som oppstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocos22 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 nei det minker ingenting vann i beholderen.. ubetydelig lite i såfall... har ikke klimaanlegg, bare vanlig varmeapparat, standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 hadde et lignende problem på en pajero jeg hadde for noen år siden og da kom det kjølevekse lukt inn i bilen da jeg svingte bråe svinger og da var det toppen som hadde en gåen pakning. så kan jo være det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocos22 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 ok.. gåen pakning ? toppakning? nei? sjekka min for d, topakninga va visst helt fin;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå