nixoz Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 jeg har lurer på ossn man ska lægg glassfiber i bagasjeromme? ska lægg den så at det bli glassfiber over subben å samtidi nerri gølve så det bli glassfiber t gulv lixm. trøng æ nå spesielt utstyr elr nå sånt fer å få det t? kainj itjnå om glassfiber så.. lure egentlig litt på alt fra botn av;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 bokmål er tingen i et vilket som helst forum greit nok at de med trønderbakgrunn skjønner hva du skriver.. men er ikke alle som gjør det du trenger endel utstyr.. og god ventilasjon når du driver med glassfiber herder,epoxy,glassfiber,rørepinner,ting til å blande epoxy og herder osv osv osv... jeg har bare brukt glassfiber en gang så husker ikke halvparten.. men er litt jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Jævlig irriterende å lese innlegg som folk skriver med dialekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Jævlig irriterende å lese innlegg som folk skriver med dialekt! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Ta deg en tur innom her, så får du nok svar på det du trenger å vite (husk BOKMÅL) http://bilstereoforumet.no/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 /Nynorsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 /Nynorsk Var det ikke nynorsk han skrev på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 /Nynorsk Var det ikke nynorsk han skrev på da Høres ut som litt utafor trøndelag eller omegn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 /Nynorsk Var det ikke nynorsk han skrev på da haha, du beveger deg på tynn is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Grautmål... Gadd ikke lese mer enn første linja jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixoz Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Ta deg en tur innom her, så får du nok svar på det du trenger å vite (husk BOKMÅL)http://bilstereoforumet.no/index.php hehe.. jepp, må vell huske bokmålen da. er du medlem der eller så jeg skal henvis dg eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 dagens ungdom ass.. SMS språk er heller ikke bokmål.. Jeg mener; "hr ikke får øyeblikke:P men bli bmw e36 m3 når æ får peng t d:P" ... lixom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Vær no snill folkens, gi karen eit svar. Istadenfor å krangle om kem så skrive finast og mest korrekt. Alle forstod teksten om dei ville. Du kan jo selv lage skisse i fks kryssfinnerplater og sparkel for og så få det støpt, men det finnes ein god del bedrifter som får dette gjort for deg, om du er villig til å betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Ta deg en tur innom her, så får du nok svar på det du trenger å vite (husk BOKMÅL)http://bilstereoforumet.no/index.php hehe.. jepp, må vell huske bokmålen da. er du medlem der eller så jeg skal henvis dg eller noe sånt? Det er bare å logge deg på/melde deg inn, og spørre i vei. PÅ BOKMÅL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå