Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lurer på ossn man ska lægg glassfiber i bagasjeromme? ska lægg den så at det bli glassfiber over subben å samtidi nerri gølve så det bli glassfiber t gulv lixm. trøng æ nå spesielt utstyr elr nå sånt fer å få det t? kainj itjnå om glassfiber så.. lure egentlig litt på alt fra botn av;)

Skrevet

bokmål er tingen i et vilket som helst forum :) greit nok at de med trønderbakgrunn skjønner hva du skriver.. men er ikke alle som gjør det :)

du trenger endel utstyr.. og god ventilasjon når du driver med glassfiber

herder,epoxy,glassfiber,rørepinner,ting til å blande epoxy og herder osv osv osv...

jeg har bare brukt glassfiber en gang så husker ikke halvparten.. men er litt jobb..

Skrevet

dagens ungdom ass.. :)

SMS språk er heller ikke bokmål.. Jeg mener; "hr ikke får øyeblikke:P men bli bmw e36 m3 når æ får peng t d:P" ... lixom..

Skrevet

Vær no snill folkens, gi karen eit svar. Istadenfor å krangle om kem så skrive finast og mest korrekt. Alle forstod teksten om dei ville.

Du kan jo selv lage skisse i fks kryssfinnerplater og sparkel for og så få det støpt, men det finnes ein god del bedrifter som får dette gjort for deg, om du er villig til å betale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...