vIc2r Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Driver og lager anlegg i min bmw, problemmet er at det er helt tett der skiboksen egentlig skal være, så lurer på hvordan jeg får ut den plata som er inni i der. Bilen er en 318 cab e36... Victor
PIIIPower Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Er det stanset ut hull, er det bare å bruke en meisel eller skrutrekker. Med en hammer baker du ut der det ikke er kuttet over. Gå over med en slipestein el. så du ikke har skarpe kanter. Regner med du mener skiposehull. Har nettopp gjort det på min E39 og en 10" fikk _akkurat_ plass.
Oderschvank Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 iallefall på e34 så er denne plata bare festet på enkelte punkter rundt om, tok bare hammeren og et skrujern og slo der plata var festet.
vIc2r Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 Det er en sånn plastikk lokk som sitter der ja, har prøvd og slå det ut med hamer og greier. men virker som et sitter som støpt. hmmm Men får bare prøve litt mer, bruke en stikksag og skjære det i filler. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå