M3/M5 Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hei, var og hørte på forsikring i dag på en E30 M3 med M5 motor i. Prisen ble følgende If (som faktisk var billigst og hyggeligst) kom det på 40-45.000 kr på meg og på moren min på 20.25.000 kr Oss gjensidige fikk jeg ikke noe tilbud. Han jeg snakket med måtte sjekke det opp enda mere. Men regnet med at dem er dyrere en If hvis dem vil forsikre den. Oss postbanken har jeg ikke hørt (skal ringe og høre) Og den verste av alle er vesta!!! skulle faen steike ha hele 175.000 kr før en vanlig M5 så det kommer på 230.000 kr! før en E30 M3 med M5 motor i!! Noen vil vist ikke ha meg som kunde. hehe Dette er da med full kasko! Tenkte bare å dele det med dere. (ikke billig og ha tøff bil ) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Prøv Postbanken ja tror nok de er billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 meld deg inn i www.ownersbuy.no DA får du billig forsikring. Jeg fikk ca 60% lavere pris på min E39 520 i forhold til Gjensidige og IF. Dette med voksen sjåfør og 70% 3.året.. Ser ikke ut som om BMW kunder er noe særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Billigste blir Enter forsikring. Moren min har dem. Så får vel 50% bonus og da. (når den står på ho) Eller så kan ho ta 50% på poloen og så max bonus på meg. Så satser på 15.000-18.000 kr oss dem. Men på If så var det med bare 20% bonus på ho! så dem er faktisk ikke så ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Billigste blir Enter forsikring. Moren min har dem. Så får vel 50% bonus og da. (når den står på ho) Eller så kan ho ta 50% på poloen og så max bonus på meg. Så satser på 15.000-18.000 kr oss dem. Men på If så var det med bare 20% bonus på ho! så dem er faktisk ikke så ille! Da har du ikke sjekket ownersbuy... de var ca 35% billigere en Enter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Såpass! Men har dem noen aldresgrennse da? Tar dem i mot folk som er 18 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Står på sidene dems, ingen bruker av bilen under 25 år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 hehe, har forsikring med gjensidige, har en 325i e36, må betale 32.000kr i året, betaler 2900 pr. måned etter min mening er det umeneskli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 skjønner dem godt jeg,uerfaren fører bakrate på en så sprek bil....hadde jeg vært et forsikring selskap hadde jeg gjordt det selv,av egen erfaring å kjente så kjører ikke unge så ansvarsfult å klokt,men skal ikke ta alle over en kam,men dette kan ikke forsikringselskape ta sjangsen på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Blir og ringe enter når alt er fikset, og høre hva dem skal ha. Hvis ikke dem tar bilen så blir det oss If. Eneste i lande som har sakt klart ja til at dem skal prøve å få den forsikret og til en pris ingen andre har kunnet ha konkurert med. Dyrt og være ung og ha god bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg sjekket litt rundt på min e46 nettopp. Av IF, GJENSIDIGE, og DNB var det faktisk sistnevnte som var billigst for meg. Fikk 8.200,- hos dem i forhold til 9.700,- hos IF. Det er mye å spare på å ta noen tlf, men den prisen du fikk der M3/M5 var detn værste prisen jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg skjekket Fullkasko på meg selv for et par år siden (var 18) hos IF på en 320i Coupe da skulle de ha 117 000 for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg sjekket litt rundt på min e46 nettopp. Av IF, GJENSIDIGE, og DNB var det faktisk sistnevnte som var billigst for meg. Fikk 8.200,- hos dem i forhold til 9.700,- hos IF. Det er mye å spare på å ta noen tlf, men den prisen du fikk der M3/M5 var detn værste prisen jeg har hørt. jeg har dnb de har faktisk ikke ille priser;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hei, var og hørte på forsikring i dag på en E30 M3 med M5 motor i.Prisen ble følgende If (som faktisk var billigst og hyggeligst) kom det på 40-45.000 kr på meg og på moren min på 20.25.000 kr Oss gjensidige fikk jeg ikke noe tilbud. Han jeg snakket med måtte sjekke det opp enda mere. Men regnet med at dem er dyrere en If hvis dem vil forsikre den. Oss postbanken har jeg ikke hørt (skal ringe og høre) Og den verste av alle er vesta!!! skulle faen steike ha hele 175.000 kr før en vanlig M5 så det kommer på 230.000 kr! før en E30 M3 med M5 motor i!! Noen vil vist ikke ha meg som kunde. hehe Dette er da med full kasko! Tenkte bare å dele det med dere. (ikke billig og ha tøff bil ) Mvh må du ha full kasko da?? holder lenge med tyveri og brann..kasko er jo så og si bortkastet på hvilken som helst gammel sprek bil.. kjør heller rolig og spar pengene du ellers ville brukt på full kasko.så har du noe og legge ut om du skulle være uheldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå