Hesleskaug Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Noen som har lastet ned demoen enda? For dere som har en Xbox 360 og ikke visste det, så kan demoen lastes ned gratis nå. Er med en BMW e36 M3 i demoen:) Banen man får teste er Mugello. Og det er 24biler tilsammen man får testet. Beste rundetiden min er foreløpig en lav 52. Jeg er IHUGGA fan av dette bilspillet. Hvis det er flere vil jeg gjerne kjøre noen runder med dere når spillet kommer ut 8. juni. Kunne jo laga en Bimmers bilklubb der og kjørt turneringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Oi oi oi.. SWEET..360'n har stått og støvet ned lenge nå(går mest i eksamenslesing for tiden ) Gamertaggen min er Kenneth1337 Bare å legge meg til hvis dere vil spille litt Dette har jeg gledet meg lenge til. Noen her som har kjøpt rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Det ser helt rått ut..så tror jeg må kjøpe xbox360.. Fikk se "filmklipp" med en E36 M3 i spillet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg har rattet.... Lagde meg ramme også... Hadde det jævlig gøy med noen kompiser i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg har ikke ratt til xbox-en, og spille med håndkontroll er jo bare teit, men ble uansett ikke så veldig imponert. Virket helt greit, litt tegnserieaktig grafikk på bilene, og rimelig arkade kjørefølelse. Men leste noe om at det kun var en slags arcade-mode i demoen, så det er jo lov å håpe at fullversjonen er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg har ikke ratt til xbox-en, og spille med håndkontroll er jo bare teit, men ble uansett ikke så veldig imponert. Virket helt greit, litt tegnserieaktig grafikk på bilene, og rimelig arkade kjørefølelse. Men leste noe om at det kun var en slags arcade-mode i demoen, så det er jo lov å håpe at fullversjonen er bedre. Dette er vel det bilspillet som er lengst unna ARCADE. Dette er en simulator. Du kan trimme og herje så mye du vil med bilene. Bilspillet ble testet av gutta som kjører på Sebering. De hadde så og si samme rundetider i spillet som i virkeligheten. Er nok ikke det peneste spillet å se på, men realistisk fysikk er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Forza 1 var utrolig bra ihvertfall! Får bare legge ut brukernavnene her og møtes på live! Norwaypanzer her.(passet veldig godt på call of duty...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hesleskaug her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Stilig den rattriggen din Hesleskaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Takker og bukker:) Kosta meg 190kr og 2timers sveis og puss.... Skulle egentlig lakke den også, men når demoen kom ut hadde jeg ikke tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Da har jeg fått prøvd spillet jeg også.. Ble litt skuffet pga at det ikke gikk an å trimme bilene. Men det kommer vel i selve spillet Selve bilkjøringen var dritgøy. E36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg