doffa Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Da har e manna mej opp til å hive inn bilder av min nye M5, Bilen er orginal fra topp til tå. skal med tid og stunder sette på bilstein dempere og fjører. den må litt ned til bakken og nye felger:) har skifta lykter i front sånn at det ble 2000 look på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Meget pent, men skulle hatt litt større bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis! E39 M5 er en bil som står høyt på lista.. Lyden er jo suveren Fler planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis med rå bil Du får hive ut noen bilder av motor og interiør og. "Alle" E39 som kjøres av den litt yngre garde ruller rundt med M styling for tiden, så interiør og motorbilder hadde vært intressangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 drit ja jeg ska fikse større bilder. fikser det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 supergrom bmw! grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis med rå bil Du får hive ut noen bilder av motor og interiør og. "Alle" E39 som kjøres av den litt yngre garde ruller rundt med M styling for tiden, så interiør og motorbilder hadde vært intressangt om du ikke tror meg så er det bare og sjekk reg nr her Ser ikke noe vits i og lyge på meg noe M5 om det ikke er en. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Du har og komme på bimmerstreffet 18mai! Rå tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Du har og komme på bimmerstreffet 18mai! Rå tøff bil! takker Treff hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis! E39 M5 er en bil som står høyt på lista.. Lyden er jo suveren Fler planer da? planer ja hohoi.... tenkte jeg skulle handle meg noe eksos i usa når jeg skal bort dit i vinter. dem lage visst noen syke effekt anlegg der borte så det blir vell noe oppgraderinger snart. men felger er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48315 Bimmers treff på Rudskogen 18. Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis! Ser ut til å være en fin bil i bra stand.. Halve bilen med E39 M5 er jo lyden, så jeg misunner deg den. Kjører vel med stereoen av og vinduet nede tipper jeg? Hadde i alle fall jeg gjort Var det forresten den som stod en stund til salgs med en liten bulk i bakdøra hvis jeg ikke husker helt feil? Eller var det den som stod på FINN nå for kun noen måneder siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis med rå bil Du får hive ut noen bilder av motor og interiør og. "Alle" E39 som kjøres av den litt yngre garde ruller rundt med M styling for tiden, så interiør og motorbilder hadde vært intressangt om du ikke tror meg så er det bare og sjekk reg nr her Ser ikke noe vits i og lyge på meg noe M5 om det ikke er en. hehe Tror du misforsto meg litt nå. Ser jo at du har en M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis! Ser ut til å være en fin bil i bra stand.. Halve bilen med E39 M5 er jo lyden, så jeg misunner deg den. Kjører vel med stereoen av og vinduet nede tipper jeg? Hadde i alle fall jeg gjortVar det forresten den som stod en stund til salgs med en liten bulk i bakdøra hvis jeg ikke husker helt feil? Eller var det den som stod på FINN nå for kun noen måneder siden? det var den som stod på finn nå for ca 1,5 månde siden ja. var en skade på høyre dør bak for leeeeeenge siden.. 2005 tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis med rå bil Du får hive ut noen bilder av motor og interiør og. "Alle" E39 som kjøres av den litt yngre garde ruller rundt med M styling for tiden, så interiør og motorbilder hadde vært intressangt om du ikke tror meg så er det bare og sjekk reg nr her Ser ikke noe vits i og lyge på meg noe M5 om det ikke er en. hehe Tror du misforsto meg litt nå. Ser jo at du har en M5 leste bare en tråd på bmwccn om en annen M5 i møre og romsdal. makan til flise spikeri skal man leite lenge etter... var bare det. Den var visst ombygd fra 523 til komplett M5 å det var visst krise os bmwccn gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå