Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har liten køyrecomputer på min e34.

Der trykker eg og holder inne klokkeknappen.

Etterpå er det berre å stille klokka med minutt og timeknappene. (er dei 2 øverste knappane hjå meg)

Kanskje det er det same opplegget hjå deg?

Skrevet

Husker ikke nøyaktig, selv om jeg har samme comp. som deg, men mener og huske;

-hold inn SET/RES til tallene blinker

-bruk 1/10/100/1000 knappene helt til venstre for og stille den

-trykk SET/RES når du er ferdig

Skrevet
D e sånn d står i boka, men d funke ikke. får stilt klokken men ikke at den holde sæ :(

Og du har hugst å trykke på set/reset etterpå? Viss du har gjort som det står i boka er det noko feil... :?

Skrevet
D e sånn d står i boka, men d funke ikke. får stilt klokken men ikke at den holde sæ :(

Og du har hugst å trykke på set/reset etterpå? Viss du har gjort som det står i boka er det noko feil... :?

Ja, når æ har fått stilt tallene så hold dæm sæ ikke. har prøvd både å trykt vanli å hold inne set/reset kappen etterpå. Rart at d plutseli kan bli feil på den? Klokka funka fint helt tel æ blei fri før strøm på biln :/

Skrevet
Ta av batteri og på igjen so stiller du den, de måtte eg gjere på ein me de same probleme!

Var nettopp ute å prøvde, faktisk 2 ganger, uten at det hjalp noe :/ Holder vel å bare ta av jord fra batteriet?

Får verken stilt klokken eller datoen :?

Skrevet

De holder at du tar av eine polen so kjøre computeren får "nullstillt" seg. so gjere du som de står i intruskjonsboka. gjekk i so fall på den eg gjorde de på..

Skrevet

ENDELIG fikk jeg det til! :D

Var set/reset knappen som ikke funket. Tok et lite skruvjern å trykte inn så klarte jeg d!

Hurra!! :D Takk til alle som hjalp meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...