Backflipp Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Korsn stille man klokka på kjørekomputern? Funke ikke d som står i boka! Ellers så funke ikke kjørekomputern orntli..:S
todleif Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Veldig dårlig informasjon om bil og kva slags køyrecomputer du har!!
Backflipp Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 92 mod e36 (står i signaturn min) største kjørekomputern.....
todleif Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Eg har liten køyrecomputer på min e34. Der trykker eg og holder inne klokkeknappen. Etterpå er det berre å stille klokka med minutt og timeknappene. (er dei 2 øverste knappane hjå meg) Kanskje det er det same opplegget hjå deg?
Captain Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Husker ikke nøyaktig, selv om jeg har samme comp. som deg, men mener og huske; -hold inn SET/RES til tallene blinker -bruk 1/10/100/1000 knappene helt til venstre for og stille den -trykk SET/RES når du er ferdig
Backflipp Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 D e sånn d står i boka, men d funke ikke. får stilt klokken men ikke at den holde sæ
Bjørn 320 Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 D e sånn d står i boka, men d funke ikke. får stilt klokken men ikke at den holde sæ Og du har hugst å trykke på set/reset etterpå? Viss du har gjort som det står i boka er det noko feil...
Backflipp Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 D e sånn d står i boka, men d funke ikke. får stilt klokken men ikke at den holde sæ Og du har hugst å trykke på set/reset etterpå? Viss du har gjort som det står i boka er det noko feil... Ja, når æ har fått stilt tallene så hold dæm sæ ikke. har prøvd både å trykt vanli å hold inne set/reset kappen etterpå. Rart at d plutseli kan bli feil på den? Klokka funka fint helt tel æ blei fri før strøm på biln :/
Klinz Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Ta av batteri og på igjen so stiller du den, de måtte eg gjere på ein me de same probleme!
Backflipp Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 Ta av batteri og på igjen so stiller du den, de måtte eg gjere på ein me de same probleme! Var nettopp ute å prøvde, faktisk 2 ganger, uten at det hjalp noe :/ Holder vel å bare ta av jord fra batteriet? Får verken stilt klokken eller datoen
Klinz Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 De holder at du tar av eine polen so kjøre computeren får "nullstillt" seg. so gjere du som de står i intruskjonsboka. gjekk i so fall på den eg gjorde de på..
sirskage Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 for å stille klokka på min måtte jeg taste inn klokkeslette og holde inn S\R et sec elno, så var det greit
Backflipp Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 ENDELIG fikk jeg det til! Var set/reset knappen som ikke funket. Tok et lite skruvjern å trykte inn så klarte jeg d! Hurra!! Takk til alle som hjalp meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå