Gå til innhold

Gatebil Våler 07: Bilder!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fatter ikke hvorfor de har bytta farge/dekor på den der SSP-bilen. Den var jo så utrolig mye penere i den BRG-lignende fargen.

Enig med deg der, men hvit bil med sort felger er jo bare driiit tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye gromme e30 der gitt!:) den sb50n med carboninnsug etc..Er det den som sitter i Ruud racing sin ?

Jepp.

Den eies av butikksjefen på Flissundet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En S38 turbo. Visstnok mer "gatevennelig" hørte jeg :lol:

Det går bedre enn alt annet jeg har sett av BMW turbo noensinne. 99% av alle med liknende effekt i BMW er flere lysår bak hva angår fraspark på bane! Den virker rett å slett helt hinsides brutal ut. Man hører x antall smell, ser bilen spy ut en masse eksos av forskjellige farger og etterfølges av en røyksky. I enden av de 2-3 sekundene så er den i andre enden av strekka og er klar for nedbremsing... Det er så VS i et nøtteskall 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En S38 turbo. Visstnok mer "gatevennelig" hørte jeg :lol:

Det går bedre enn alt annet jeg har sett av BMW turbo noensinne. 99% av alle med liknende effekt i BMW er flere lysår bak hva angår fraspark på bane! Den virker rett å slett helt hinsides brutal ut. Man hører x antall smell, ser bilen spy ut en masse eksos av forskjellige farger og etterfølges av en røyksky. I enden av de 2-3 sekundene så er den i andre enden av strekka og er klar for nedbremsing... Det er så VS i et nøtteskall 8)

Genialt :lol: VS M5'en har sjel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også meget imponert over M5`n til VS i år igjen.. Samme med Vik sin bil.. Den gikk også RÅTT bra.. Men må si at SSP ser ut til å ha tatt et godt valg ang kjørbarhet, da de etter hva jeg har skjønt har gått litt ned på turbo størrelse.. Den bilen hadde respons som gikk utenpå både VS og Vik sine biler.. SSP så dessuten MYE fetere ut i hvitt, hadde de bare lakkert panseret helt hvitt eller sort..

Ellers så jeg også den gamle BSR M3`n gikk bra, og en plommerød E30 M3 som sto utstilt som så syyyyykt strøken ut.. M20 turbo motor, med utrolig finish..

Gatebil får mye pes av folk, men for all del hold dere hjemme dere som ikke liker dette.. Dette er fortsatt KONGE treff!!

Mvh

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har lest så er eksosanlegget bygget inn i ramme/karosseri på bilen..Så kan godt stemme att skjørtet har blitt sånn pga av varme..

Litt skuffa over noe av "driftinga" igår..De som virkelig statset og kjørte hardt og lenge var ett par E34 og noen E30..

Kanskje E34 er den nye trenden innen drifting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig arti å være der i allefall. skal prøve og legge ut film etter hvert. fikk med meg m5 en til vs på langstrekket med hjulspinn. og granadan som burna hele strekket. hadde litt problem med filminga til og begynne med da sola var litt trasig. skal ikke klage på sola men . så ingen ting i skjermen ..den ssp bilen har jo singelturbo og ca 750hk etter hva jeg fikk med meg den var jo bremsa til 1059 få rf i fjor. men syntes den gikk bedre enn den sølvgråe m3 med turbo som skulle ha opp mot 1000hk.. artie greier gleder meg til rudskogen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...