Lien Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Granadaen til Magnor er jo bare helt syk. Bråker noe så hinsides og makan til lite dekkgrep har jeg aldri sett makan til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Granadaen til Magnor har alltid vært grom, men han er altfor lett på gassen På slutten idag var det en rå drifteoppvisning. Skikkelig satsing, her var det enten eller.. Denne var virkelig rå hele helga, sammen med en annen E34 M5.. De kjørte showet skikkelig. Magnor leker røykmaskin: E30 big's E34 550i med V12 twin turbo. Stian Hafsengen's nye leketøy. Skal si det gikk fort i priuettene, han må da bli sjøsyk... Spektakulært var det også da han trådde full gass i sandfella og klarte å komme seg opp på egenhånd, enda han nesten var helt inne ved dekkstabbelen. Men igjen, ingenting er grommere enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Her er noen bilder fra meg: Hva slags motor sitter det i leketøyet til hafsengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Takk til dere som legger inn bilder til de av oss som ikke har hatt muligheten til å ta turen til Våler! Ser det har blitt laget en "drifte" sving på Våler. Er det flere ombyggninger der i forhold til i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Motorrommet til E-30 big er bare sykt.. Bremsekraftforsterkeren helt foran! Fy faen så trangt! Gikk det unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 e30 big skilte seg ikke ut på banen for og si d sånn. vi viste at d var en 5liter med twin turbo. men han kjørte pent vil jeg si . i hvertfall i forhold til vs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Hvor mange hester har han skremt ut av den "550'n" sin?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Lien: Ang. motoren til Hafsengen så jeg ikke mer enn at det var en 16v sak. Tok bare en rask titt... mulig det var orginalmotor. Oppfriska var den ihvertfall! E30 big kjørte bilen sin på dynotest på Vålerbanen, usikker på hva resultatet ble. Han sto også lenge å skrudde på lørdagen, det så ut som vifta hans hadde kommi borti noe, knekt i mange biter og rasert noe... Mulig jeg er på viddene, men det så sånn ut.. Han får selv forklare. Ingen tvil om at det var godt skyv i den! Utrolig hvor rolig og sivilisert han har fått den. Minner ikke om noe blotrimma monster. Men det er jo det som både kjennetegner hans redskaper - "Rolig og sivilisert" med factory look. Mangler ihvertfall ikke på Nm ..slapp lett. Røykla godt i Vålersladden. Den småbrisne svensken ved siden av meg sa "- Va dimmit det blev!" R Andersen: Ja, det var bygd inn to "driftesløyfer", en før og en etter deposvingen. Så ingen andre banemessige endringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Motorrommet til E-30 big er bare sykt.. Bremsekraftforsterkeren helt foran! Fy faen så trangt! E34 540 har vel også brk.forsterkern der fremme orginalt . Mye grome bilder, gleder meg til å se/ kjenne i bryste VS over raka på Rudskogen senere i år . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Fyfaen det motor rommet til E30-Big..Må være noe av det mest strøkne jeg har sett noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Mye gromt der ja! Spesielt mye E30 Lagt ut ca 100 bilder her; www.oppbrukt.net/gallery Her er noen smakebiter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Noen som har bilder av den rallycross BMWèn som taka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Her var det mye tøft Ser ut som E-30 virkelig er på tur inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Her var det mye tøft Ser ut som E-30 virkelig er på tur inn.. E30 har vel aldri vært ut vel.Er jo noe av det beste 80-tallet har å by på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Tok noen bilder jeg og Den box solutions varebilen gikk som F Russebil med felger som koster mer enn bilen :] Så den her på Elverum når vi dro igjen. Sikkert noen på forumet sitt regner jeg med. Fin bil hvertfall http://s63.photobucket.com/albums/h133/ ... deo010.flv Også en film tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå