Gå til innhold

Gatebil Våler 07: Bilder!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så ut som V.S fikk fart nedover strekka der ja! :D

Haha. Ja :D Overrasket over at fler ikke stod langs den strekka der forde. Var moro å stå rett etter svingen der alle sladda og ga på. Var en blå 2002 som kjørte ganske bra der og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ja :D Overrasket over at fler ikke stod langs den strekka der forde. Var moro å stå rett etter svingen der alle sladda og ga på. Var en blå 2002 som kjørte ganske bra der og :D

Den Blå 2002 holder til i Kristiansund. er vell E30 M3 turbo motor i den.

En kompis av meg som akkurat har invistert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå 2002 der holder til i krsund ja.. er godkjent med helbur og greier.. han sa den er som en go kart å kjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette samme bil som gikk med en M10 turbo tidligere? En Fiske som bygde den jeg tenker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette samme bil som gikk med en M10 turbo tidligere? En Fiske som bygde den jeg tenker på..

Ja han heter Fiske han som har bygd bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et utrolig bra treff vertfall:)

den hvite e46`n der hadde kompressor fra ess... den var bare helt sinnsyk!!

eneste jeg har og sette fingeren på er alle de jævla 200sx`ene og slikt plastikk søppel... ble alt for mange av de på banen osv... av de 45 påmenldte på vålerslædden var sikkert 25 av de 200sx`er... men alt i alt et sykt bra treff. alle bmw`ene imponerte vertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Bilde159.jpg

Så den her på Elverum når vi dro igjen. Sikkert noen på forumet sitt regner jeg med. Fin bil hvertfall :)

Fine skiltplater! 8)

Noen som veit hvem sin den der er egentlig ? Hørte av en kompis at det var en 323i og at det sku ligge no om den inne på forumet her..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flytta seg bra, men som du ser det er en høy bil, så visse ting vil den aldri bli helt god til.

Skal godt gjøres om den klarer å måle seg med den gamle BMW E90 Turboen..

Ser ikke så sladdevennlig ut den nye traktoren nei.. Ikke så jeg den sladda noe særlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...