ThomasB Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gratulerer med en tilsynelatende pent bygd bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 kjipt å ha en som ser ut som m3 som ikke går bedre enn en 325 da.. (ikke at 325 går dårlig, har selv og er fornøyd:)) Jo jøss, Jag har nå kapkjørt me m3 jeg. Og den tok ikke i fra meg. Hade vell og merke 190hk i min da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 kjipt å ha en som ser ut som m3 som ikke går bedre enn en 325 da.. (ikke at 325 går dårlig, har selv og er fornøyd:)) Jo jøss, Jag har nå kapkjørt me m3 jeg. Og den tok ikke i fra meg. Hade vell og merke 190hk i min da. Ja særlig......åssen planer har du med bilen ÅJA, GAV DU DET HAN VILLE HA FOR DEN.......ELLER FIKK DU PRUTA DEN NED LITT, HADDE VÆRT FINT MED ETSVAR PÅ DETTE.... SÅ SELV LITT PÅ DENNE HER, MEN BLE IKKE NOE AV DET..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 e30 m3 med 195hk går da ikke noe særli bra...holder jo følge med en m20b25,lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gratulerer med ny bil. Var ikke så verst utgangspunkt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå