børge Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Skrevet Mai 12, 2007 15000.. kan diskuteres ved hurti avgjørelse... rett utenfor mandal...vest agder..
Dolk Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 Hvorfor setter folk ting tilsalgs uten å nevne prisen? Tror dem virkelig det at prisen ikke er så vesentlig? Eller hva er det som gjør at folk ikke skriver prisen i salgs annonsen?
børge Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Skrevet Mai 12, 2007 vis noen er interessert så tar de kontakt for å høre prisen.. derfor..
børge Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Skrevet Mai 12, 2007 det e ein 88 blokk men 86 ledningsnett så den har gir kasse følere... vet ikke hva som er gjort med dysene men den får rikeli med bensin så noe er gjort... prøver å få tak i han som dysene blei kjøpt a men har ikke lykkes ennå..
Kobar Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 Står motoren i bil slik at det er mulighet for prøvekjøring? Hadde vært morro og montert denne i ix`n min fra 87! er det bare plugg and play? med tanke på ledningsnett og drivverk? antall hk?
børge Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 motoren står på gulve i garasjen så den er vond å få prøvd men kan garantere at du ikke bli skuffa
tinapijah Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Er på jakt etter en sånn motor.. Gått langt? Går som den skal osv.. ?
børge Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 sveiv veldi greit... har stått innepakka i et halvt år nå... vet ikke hvor langt den er kjørt men han som kjørte med den de 2årene hadde den som bil nummer 2 så han hadde bare noen lørdags turer i den av å til..
raynik Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 er det komplett med eksos? kan du ta noen bilder?? vet du om det er mye styr å kople opp mot 88 mod ledningsnett??
børge Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 e komplett med eksos ja... kan jeg sende deg bilde på mobilen? ikke særli peiling på pc.. hehe.. vet ikke åssen det er men tror ikke det er no problem.. tror bare det er tennings følerene som er forskjellig men det kan jeg finne ut imora... vis ingen andre her inne vet det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå