knut_olestad Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Noen som har en godt brukt E12 som de vil overlate til entusiast? Bilen bør ha godt karosseri, teknisk bør den kunne flyttes noen mil for egen maskin. Aller helst en original 6`er bil. Trenger noe å kose meg med på kveldene når jeg har tid til overs. Pris maks 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Det ligger 2 på autodb nå, i trøndelag. Det er 520/4 begge to. Virker som greie objekter. Hadde du sagt ifra tidligere så kunne du kjøpt delebilen min, den er nesten helt rustfri. Bestemte meg for en måned siden å skjære den i deler som jeg trenger på 76 528 3.3'n min. Har endel deler allikevel, så om du trenger noe så er det bare å si ifra. Eneste som blir levert på høggern fra den er det godt oppskjærte skallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Sjekke autodb Er jo litt typisk at man er for sent ute da,men man kan ikke treffe blink hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Sant det. Har bilder av den i Nord-Trøndelag det ikke ligger bilder ute av. Kan videresende mailen med bildene og info om du vil. Send mailadr. på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Ligger jo en ferdig også på autodb. Syns prisen der er helt ok for en såpass fin bil. Hadde pengene vert der så...Blir dyrere og gjøre det selv. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1389949 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 har kikka på begge de ferdige, kan ikke si noe på prisen nei, men tanken er jo å ha noe å pusle med på kjedelige dager Men om noen kaster noen tusenlapper etter meg så kunne jeg tenkt meg begge de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Bumpibjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå