Gå til innhold

Senkesett og delenummer

Padi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på om det var noen der ute som har senket en Touring 320dat 03Model Med H&R 35/20mm senk.

Grunnen til at jeg spør er at jeg bestillte fjører og fikk feil, jeg fikk 35/35mm senk.Etter og gått tilbake til forhandler med problemet bestillte de nye fjører som skulle være rett. Men tror du ikke de også var feil.

Det som forhandleren skyller på er at H&R har rot i systemet sitt og at de har pakket om og lagt en del feile sett i feile esker samt komt med nye delenummer. Men hva er odsen for at jeg får to feile sett med to forskjellige delenummer og begge er feil..

De settene som jeg fikk var først 29419 også fikk jeg 29419-1.

Etter og ha søkt på nett samt inne på H&R sine sider finner jeg ut at det er 29419-1 som er rett. Men når det kommer på bilen er det likt, samt at det står at det senker kun 35mm i TUV papirene (Det gjorde det på begge settene sine tuv papirer). Det skulle vel stått at den senker 35mm(aksel 1 ) framme og 20mm (aksel 2) bak i TUV papirene.

Jeg kan ikke ha 35mm bak på bilen så jeg skulle gjærne hatt det rette settet. Så det jeg lurer på er om det er noen som har dette settet og kan gi meg delenummeret til 35/20 senk.

Jeg kan jo kjøpe AP med 40/20 senk men hvet ikke hvordan kvaliteten til dette settet er. Samt hvilke annet sett kan jeg kjøpe som har denne senken 35/20 eller 40/20 som er et godt sett, og som ikke siger så mye.

Har også lest en del på nettet at det er mange som er misfornøyd med H&R fordi de senker ikke det som de lover. Enten blir det for lavt eller for høyt. Nei ikke hvet jeg..

Håper det er noen som kan hjelpe meg.

Mvh

Padi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å forsøke Eibach sitt sett på 30/25? Har tenkt å prøve dette selv utpå sommeren. Har blitt fortalt at dette skal være veldig bra kvalitet og at målene skal være rimelig pålitelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å forsøke Eibach sitt sett på 30/25? Har tenkt å prøve dette selv utpå sommeren. Har blitt fortalt at dette skal være veldig bra kvalitet og at målene skal være rimelig pålitelige.

Jepp jeg skal skifte til dette settet nå. Kommer til å bestille det i løpet av uken tenker jeg. Skal komme med bilder om hvordan den ble med dette settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 7 months later...

Hei! Har samme problemet som Padi her.... Har et sett fra Maxtrac som skal senke 40/20 Har også de originale M-techII fjærene. Fremme blir den passelig med Maxtrac settet, en bak blir den alt for lav, og den subber lett dersom jeg har folk i baksetet...

M-techII fjærene skal vel senke 18mm tror jeg så da skulle det ikke ha vært så stor forskjell fra 18 til 20mm, men det er det....

Bilen er en 320D M-tech II 2003mod

it4yzkozo6ipa1sixjbk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...