Petter`n Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg har tenkt å fjerne dørlistene fra min e36. tenkte å sveise igjen alle klipps hullene, legge lag med polyester og duk også sparkle igjen til slutt. Kommer dette til å holde eller sprekke opp? Hva kan jeg gjøre for at det ikke skal sprekke opp? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 det funker med bare glassfiber sparkel eller evnt alu sparkel kan jo prøve å tinne igjen også, men det du sier burde holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 hei, ville anbefale å ikkje legge polyester matter. men heller sveise igjen hulla til klipsa. tilpasse en metallplate som du sveiser over hele sporet til listene , sveiser dette helt tett, og tinner... da blir det 100% tett, det kommer ikkje til å synke (som det vil gjøre med sparkel) og det vil ikkje sprekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 sveis igjen hullene, pass på så det ikke slår seg. for deretter å tinne det sånn passe fint, og gå over med finsparkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå